Wanneer is dat die apeldoorn meetAndor schreef:Lekker hoor! Krijgen we het vrijdag te horen in Apeldoorn??franklyn85 schreef:Hoop dat hij woensdag donderdag binnen is dan zaterdag knallenAndor schreef:Lekker geluid man!Ik ben benieuwd! wanneer gaat ie er onder?
![]()
FRENK'S.....JCW GP1309 FOR SALE
- franklyn85
- Volledig MINI minded!
Bericht
burn rubber not your soul

- franklyn85
- Volledig MINI minded!
Bericht
meestal ben ik wel van de partij
Ja denk wel dat ik komAndor schreef:De 29e! Kom je??

- franklyn85
- Volledig MINI minded!
Bericht
Nee bas dit is niet leuk meer moe gewoon oordoppen in
Ik denk dat onder een cooper het prachtig is
kwiebje schreef:Ben wel benieuwd wat voor uitlaat je nu besteld hebt! Jammer dat herrie niet je ding is....de mijne wel![]()
Nee bas dit is niet leuk meer moe gewoon oordoppen in

Ik denk dat onder een cooper het prachtig is

- franklyn85
- Volledig MINI minded!
Bericht
Verwacht er niet meer van dan nu haha beschaafd zal het zijn en hoop op de betere tegendrukAndor schreef:Nice!franklyn85 schreef:Ja denk wel dat ik komAndor schreef:De 29e! Kom je??meestal ben ik wel van de partij
Ik ben benieuwd hoe het zal klinken!

- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Er zijn meerdere testen gedaan, en juist een lage tegendruk is effectief bij een M45. Ik merkte dat zelf toen ik naar mn Milltek switchte, en daarna naar een spruitstuk met high flow cat was er weer een verbetering. De beste verbetering was echter een decat. DUS, hoe minder tegendruk, des te hoger de prestaties waren. Toen ik terugging naar een cat, was het effect op de gasrepons en het vermogen DUIDELIJK zichtbaar. Negatief welteverstaan. Herrie of niet, je zal best wel vaak 200+ rijden, maar niet zo vaak om daarvoor een uitlaat te wisselen als deze beter presteert.
Just my 2 cents
Just my 2 cents
- franklyn85
- Volledig MINI minded!
Bericht
die ervaring hebben we alDaveke schreef:Een hogere tegendruk is niet altijd positief.... Maar dat ga je wel ervaren denk ik

- franklyn85
- Volledig MINI minded!
Bericht
ik heb contact gehad met magnaflow en die gasten zeggen ook dat vol open geen nut heeft en alleen maar mooi is op het geluid.
wat ik al wist maar ik wil het altijd graag zelf mee maken want dan kan je er goed over oordelen......
de guys zeggen switch gewoon de kat naar decat en dan heb je de allerbeste tegendruk die je kan hebben maar dan welgezegd met de dempers ertussen die daarvoor op zijn afgestemd
dus dat gaan we doen en dan zien we wel wat voor waardes eruit komen en of het idd zo is wat de jongens beweren van magnaflow...
ik lees veel maar ik probeer de dingen graag zelf uit dan kan je ook pas echt oordelen....
ik lees veel op fora's en als je maar genoeg moeilijke woorden gebruikt en veel technische info neer zet dan denken mensen al gauw dat je er verstand van heb zo ervaar ik dat op de meeste forums...
en dat zijn mijn 2 centjes
die zijn inmiddels weer op komt weer een hoop mooi's aan
Nou lees..... de huidige uitlaat doet 1. Herrie 2. psi verliesDaveke schreef:Er zijn meerdere testen gedaan, en juist een lage tegendruk is effectief bij een M45. Ik merkte dat zelf toen ik naar mn Milltek switchte, en daarna naar een spruitstuk met high flow cat was er weer een verbetering. De beste verbetering was echter een decat. DUS, hoe minder tegendruk, des te hoger de prestaties waren. Toen ik terugging naar een cat, was het effect op de gasrepons en het vermogen DUIDELIJK zichtbaar. Negatief welteverstaan. Herrie of niet, je zal best wel vaak 200+ rijden, maar niet zo vaak om daarvoor een uitlaat te wisselen als deze beter presteert.
Just my 2 cents
ik heb contact gehad met magnaflow en die gasten zeggen ook dat vol open geen nut heeft en alleen maar mooi is op het geluid.
wat ik al wist maar ik wil het altijd graag zelf mee maken want dan kan je er goed over oordelen......
de guys zeggen switch gewoon de kat naar decat en dan heb je de allerbeste tegendruk die je kan hebben maar dan welgezegd met de dempers ertussen die daarvoor op zijn afgestemd
dus dat gaan we doen en dan zien we wel wat voor waardes eruit komen en of het idd zo is wat de jongens beweren van magnaflow...
ik lees veel maar ik probeer de dingen graag zelf uit dan kan je ook pas echt oordelen....
ik lees veel op fora's en als je maar genoeg moeilijke woorden gebruikt en veel technische info neer zet dan denken mensen al gauw dat je er verstand van heb zo ervaar ik dat op de meeste forums...
en dat zijn mijn 2 centjes

- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
SCORPION/PLAYMINI ..........+3.5psi
STOCK...............................+2.5psi
JCW .................................+3.75psi
Miltek................................+1.25psi
Dit is wat ik kon vinden, geen data over magnaflow e.d.
Ik geloof dat Andrea om en nabij de 26 PSI druk draaide met zijn Rotrex en TMIC. Temp was max 15 graden boven buiten bij volgas zonder meth. Nou, daar kan ik tevreden mee zijn, haha
STOCK...............................+2.5psi
JCW .................................+3.75psi
Miltek................................+1.25psi
Dit is wat ik kon vinden, geen data over magnaflow e.d.
Ik geloof dat Andrea om en nabij de 26 PSI druk draaide met zijn Rotrex en TMIC. Temp was max 15 graden boven buiten bij volgas zonder meth. Nou, daar kan ik tevreden mee zijn, haha
- franklyn85
- Volledig MINI minded!
Bericht
Maar dat is dan wel een hele andere afstelling dan praten we niet meer over de conpressor eaton45

- franklyn85
- Volledig MINI minded!
Bericht
Die psi verschillen zullen wel goed zitten die komen op 4 forums voorbij...

Onze sponsors