Menno schreef:Ik heb volgens mij nog wel ergens van die dopjes voor de spoiler Den.
Maar dat moet ik even na kijken voor je!
Je gaat wel erg lekker man![]()
R53 PW JCW (OEM+)
- Menno
- Volledig MINI minded!

Bericht
)
Mocht ik ze vinden dan stuur ik ze wel op!
Ik zal ze dit weekend even zoeken (pm me nog even ter herinneringdenizg schreef:Menno schreef:Ik heb volgens mij nog wel ergens van die dopjes voor de spoiler Den.
Maar dat moet ik even na kijken voor je!
Je gaat wel erg lekker man![]()
![]()
Daar zou je me zo mee helpen! Name your price!
- Deniz
- Volledig MINI minded!

Bericht
)

Was toch ook verdomd dik hoor....
(ik zal je wel spammen jah
)
Afterpics komen vrijdag pas denk ik. Hij wordt morgen onderhanden genomen door een poetsbedrijf. Wordt ff goed schoongemaakt en wat fijne krasjes en steenslag op velgen wegwerken.
rini.odette schreef:Een hardnekkig MOD virusje bij jou![]()
Niet normaal meer... gelukkig zie ik licht aan het einde van de tunnel.. ik ben bijna door mijn lijst met mods heen.. er blijft echt bijna niks meer over..!marss schreef:Gozert, jij gaat hard!!!
Good old days.. (net of het zo lang geleden is..@mr schreef:Lekker bezig Den...... Ik kan me je oude PW nog wel voor de geest halen ;-)

Was toch ook verdomd dik hoor....
Graag!Menno schreef:Ik zal ze dit weekend even zoeken (pm me nog even ter herinnering)
Afterpics komen vrijdag pas denk ik. Hij wordt morgen onderhanden genomen door een poetsbedrijf. Wordt ff goed schoongemaakt en wat fijne krasjes en steenslag op velgen wegwerken.
Laatst gewijzigd door Deniz op 04 jun 2009, 10:30, 1 keer totaal gewijzigd.
- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!

- Adrenalin Junkie
- Volledig MINI minded!

- Deniz
- Volledig MINI minded!

Bericht
De veren zijn nog niet helemaal doorgezakt denk ik, maar ik hoop stiekem dat het wel zo blijft.. kan ik nog een beetje normaal over drempels etc. Zoals bij velen zakt de achterkant wat meer door dan de voorkant. Tevens merk ik inderdaad dat ze toch echt stugger (dan ie al was!
) zijn
Hier nog wat pics van mijn, zoals Fred het zo prachtig noemt, wasrek

Vandaag echt geen tijd voor na foto's dus die komen echt morgen!
Hier nog wat pics van mijn, zoals Fred het zo prachtig noemt, wasrek

Vandaag echt geen tijd voor na foto's dus die komen echt morgen!
Onze sponsors