Er zit nu gewoon een Cooper S onderstel me Eibach veren. Heb nu net de schokdempers en veren lost van de rest en de remmen liggen ook klaar om schoongemaakt te worden.
Ligt de GP niet hoger dan wat ik nu heb? Zou zonde zijn natuurlijk. Works onderstel is natuurlijk beter dan een cooper S onderstel. Toch?
Vandaag de MINI voor een grote beurt en APK bij de dealer gehad. Ik maakte mij zorgen om een rammel die ik soms hoor als ik em start. Eerst dachten we dat het de kettingspanner was maar het bleek de compressor te zijn. Er zit een kleine speling in de as van de compressor. De dealer vertelde mij dat ik er misschien jaren mee kan rijden maar dat het ook zo ineens over kan zijn. Nu merkte ik op de terugweg dat als de motor tussen de 2000 a 3000 toeren maakt en ik het gas helemaal intrap, de motor stottert. Ligt dit nu aan de compressor of is de software update misschien verkeerd gegaan? Of toch de bougies? Of de benzine? Wat moet ik nu moet de compressor? Over het algemeen: HELP