Tijntjuh's Park Lane (Verkocht P59)
- mini cabrio
- Volledig MINI minded!
Bericht
ja de IVA heeft zat autotjes rond rijden, maar die zijn alleen voor technisch personeel en directie... 

- GreyCooperS
- Forum Junky
- mini cabrio
- Volledig MINI minded!
Bericht
nee
ze hadden geen interesse in mijn kwaliteiten...
ze weten niet wat ze mislopen 
damn, dan toch nog maar ff die 4 jaar volmaken en braaf die berg collegegeld betalen...

damn, dan toch nog maar ff die 4 jaar volmaken en braaf die berg collegegeld betalen...

- GreyCooperS
- Forum Junky
- mini cabrio
- Volledig MINI minded!
Bericht
tja, het gras maaien en lampjes vervangen is nou niet echt mijn ding...
Dan toch maar liever in de schoolbanken

- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
haha...nou, dan ga ik de wielen maar ff wegbrengen naar Adriaan, zodat ik mijn goodies kan ophalen en Puss daar zn wielen kan halen 

- mini cabrio
- Volledig MINI minded!
- GreyCooperS
- Forum Junky
- Tijntjuh
- Volledig MINI minded!
Bericht
Bij het inparkeren heeft een kwiebus tegen mn bumper aan gezeten.. Dus ik krijg het spuitwerk van m'n voorbumper vergoed
Je hebt btw een PM mbt de airbag module!
Shag schreef:nice going! en ik zie je zaterdag, ik kom dan ook langs om m'n stuurtje op te halen![]()
PS what's up with the verzekering dan?
Bij het inparkeren heeft een kwiebus tegen mn bumper aan gezeten.. Dus ik krijg het spuitwerk van m'n voorbumper vergoed

- koosie
- Volledig MINI minded!
Bericht
he Tijn! hoe ver ben je al met je stuurtje? haha nog steeds druk ermee zie ik!Tijntjuh schreef:Shag schreef:nice going! en ik zie je zaterdag, ik kom dan ook langs om m'n stuurtje op te halen![]()
PS what's up with the verzekering dan?
Bij het inparkeren heeft een kwiebus tegen mn bumper aan gezeten.. Dus ik krijg het spuitwerk van m'n voorbumper vergoed![]()
- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Naar Berkel komen = meehelpen! Ik heb ook niet de hele dag de tijd om daar naar mensen te kijken die hun handen in hun broekzak stoppen
Dat gaat er zaterdag toch niet inShag schreef:Mijn handjes moeten schoon blijven, straks wordt m'n stuur vies!Daveke schreef:Dacht jij.. Ik kom met een oude polo
Jij hoeft toch niet te sleutelen wel?
PS. Ik zal wel voor een extra krik zorgen, zodat we er twee hebben. Kunnen we nl aan twee auto's tegelijk werken en kunnen jullie allemaal mee helpen en vuile handjes krijgen

- Tijntjuh
- Volledig MINI minded!
Bericht
Euh... En als je 2 linker handen hebt?
Wil best helpen, maar ben bang dat ik meer sloop als fix
Daveke schreef:Dat gaat er zaterdag toch niet inNaar Berkel komen = meehelpen! Ik heb ook niet de hele dag de tijd om daar naar mensen te kijken die hun handen in hun broekzak stoppen
Euh... En als je 2 linker handen hebt?
Wil best helpen, maar ben bang dat ik meer sloop als fix

- GreyCooperS
- Forum Junky
Onze sponsors