App me je adres gegevens ff Rob, dan verzorg ik de " troostprijs" voor je, want je hebt echt je best gedaan in de spot de mod prijsvraag2Kaatjes schreef:Let ik even niet op is alweer een prijzenpakket soldaat gemaakt en staat Jos z'n bolide alwéér te blinken als een kulletje in de maneschijn(beetje jaloezie mag best, toch)
Nou zeg, zo kan ik het ook !! ik zou Rob toch op zijn minst een keer je wagen laten poetsen !Baseman schreef:App me je adres gegevens ff Rob, dan verzorg ik de " troostprijs" voor je, want je hebt echt je best gedaan in de spot de mod prijsvraag2Kaatjes schreef:Let ik even niet op is alweer een prijzenpakket soldaat gemaakt en staat Jos z'n bolide alwéér te blinken als een kulletje in de maneschijn(beetje jaloezie mag best, toch)
Doen jullie wat ?? weten jullie vrouwen hiervan ???2Kaatjes schreef:Nee, dat moet niet gekker worden Jos. Zal eerst onze bolide eens een goeie poetsbeurt geven zodat we een fotooke kunnen maken naast elkaar. Doen we dan samen een snelle Jelle ;-)
Of het dan beter gaat weet ik niet, maar glimmen zal ie welGinoceros schreef:hahaha bietje turtle wax ice d'rbij en hoppa !!
Onze sponsors