Een Nikon D70sCoen schreef:Mooie foto's, mooi warm van kleur. Welke camera heb je?
jbcola, overzicht(je) op p266 thx to SVEN!!
- jbcola
- Brugse zot
Bericht
Je bed is al opgemaakttirex schreef:jbcola schreef:Je mag mij wel een prijsofferte laten maken, ga ze toch nodig hebben voor de verzekeringtirex schreef: ps: moet ik nieuwe Rota's bestellen voor u?!
Gr.Mario![]()
Als je donderdag komt zou ik eens jou velgen willen passen op de mijne, lukt dat denk je??
prijsofferte!!!!!!! waar moet ik da gaan halen... koop alles int .....![]()
was van plan om met de golf te komen, als ik is moet overgeven na al die pinten..
- jbcola
- Brugse zot
Bericht
Deze morgen was ik bij de dealer ivm de dakdragers.
"We gaan dat er wel uit polieren meneer, geen probleem." Yeah right
11 september komt de expert van BMW
Het probleem zit hem volgens mij dat er tussen dat rubbertje en het dak een opstapeling is van vuil en dat begint te schuren
Dus de dakdragers gaan wel degelijk niet op de clubman.
Ben al blij dat ik ze zelf niet gemonteerd heb
Word vervolgd
ps, de velgen zijn te koop
klikken
"We gaan dat er wel uit polieren meneer, geen probleem." Yeah right
11 september komt de expert van BMW
Het probleem zit hem volgens mij dat er tussen dat rubbertje en het dak een opstapeling is van vuil en dat begint te schuren
Dus de dakdragers gaan wel degelijk niet op de clubman.
Ben al blij dat ik ze zelf niet gemonteerd heb
Word vervolgd
ps, de velgen zijn te koop
klikken
- BigD
- Winnaar v/d "oranje pylon"
Bericht
weer maar eens X2 fred
maar ben benieuwd wat er gaat komen toch jammer van de rota's want die stonden uber gaaf
Greetz BigD
Fred schreef:Ik moet pieter gelijk geven bij deze, rota's zijn mooier. JCW is ook leuk, maar dat kennen we ondertussen al wel weer he![]()
. Denk da uwe club 8" wel kan slikken ze
maar ben benieuwd wat er gaat komen toch jammer van de rota's want die stonden uber gaaf
Greetz BigD
Onze sponsors