Thnx voor het meedenken trouwens!

Thnx voor je advies man. Ik ben me er van bewust dat een e46 een stap terug is, en van het petjesvolkimago, maar het is nou eenmaal een auto die ik heel graag wil. Dus het imago kan me niet zoveel schelen. Ik maak me niet zo heel druk wat een ander van mn auto vind, vind het vooral belangrijk wat ik er zelf van vind. Maar er rijdt idd een hoop fout volk in e46's, daar heb je absoluut gelijk in. (net als in VW's, maar ook daar zijn er hier een hoop enthousiastelingen voorthavipah schreef:Als ik jou was zou ik ruim de tijd nemen om deze beslissing te nemen. Je gaat echt een stap terug in de tijd doen qua auto.
Ga ook een paar keer rijden met een auto om voor jezelf goed te bepalen of je je vrouw met 321pk en 2 kindjes achterin in winterse en natte omstandigheden de weg op wil sturen.
In 2002 heb ik een 330Ci Cabrio gehad voor 2 jaar. Leuke auto maar qua techniek niet te vergelijken met de huidige bmw's en mini's.
Let ook even op de typische E46 kwaaltjes waarvan speling op de rubbers van de voordraagarmen de bekendste is. Daarbij zie je erg veel petjesvolk in nep M3's (320i met M pakket en vieze wielen) rijden.
Ik heb van 2008 tot 2010 ook nog in een 130i gereden. Superauto, retesnel, nieuwe BMW techniek, maar nog niet de helft van de emotie die een Mini geeft.
Ik kan je maar een tip geven over een M3. Bezint eer ge begint, neem de tijd om een weloverwogen beslissing te nemen.
Onze sponsors