speedy pepperwhite r56 cooper s (Verkocht)
- speedy
- NMC Legend

Bericht
Als je een donkere auto hebt MOET je zo'n ding zeker hebben.
Dacht dat mijn lak altijd super glad was maar met de Dap is het helemaal extreem
Glans op wit is moeilijk vast te leggen op foto
Heb nu in totaal 14 uur werk in de mini gestoken en hij staat er werkelijk beter als in nieuwstaat bij
Heb hem binnen gezet want doe morgen mee met show en shine contest , als ik niet in de top 10 kom hebben die gasten stront in hun ogen
Dacht dat mijn lak altijd super glad was maar met de Dap is het helemaal extreem
Heb nu in totaal 14 uur werk in de mini gestoken en hij staat er werkelijk beter als in nieuwstaat bij
Heb hem binnen gezet want doe morgen mee met show en shine contest , als ik niet in de top 10 kom hebben die gasten stront in hun ogen
- mini cabrio
- Volledig MINI minded!

Bericht
Ah lekker bezig geweest Daiel!! ziet er erg lekker uit zo!!:D
wel vreemd dat je die hars er niet eenvoudig vanaf kreeg, is een hardnekkig troepje geweest dus
Veel plezier met je shiney contest
moet haast wel wat leuks uit komen 
wel vreemd dat je die hars er niet eenvoudig vanaf kreeg, is een hardnekkig troepje geweest dus
Veel plezier met je shiney contest
- Floor-is
- Volledig MINI minded!

Bericht
Heilige moeder van God en alles dat heilig is, dat ziet er absurd goed uit zeg!
GP0064 met KW's, Janspeed spruit met racecat. Optische aanpassingen.
Mijn vrouw rijdt een R53 DS met Cravenspeed CAI, PlayMini cat-back, JCW BBK (Tarox discs en blokken)
Mijn vrouw rijdt een R53 DS met Cravenspeed CAI, PlayMini cat-back, JCW BBK (Tarox discs en blokken)
Onze sponsors