Brightness' Hyper Blue R53
- Mini_BRW
- Mod virus alert!
Bericht
Re: Brightness' Hyper Blue R53 - new pics p.34!
Dik man! Raak jij nou nooit je onderlipke? Volgens mij lig jij voor lager als mij...
Honda Civic EJ2 Honda Civic EK3 Honda Del Sol BMW E36 325 Coupe Honda Civic EG Honda Civic EK3 Nissan 200SX S14 Grande Punto Sport Mini Cooper S R53
- Richard030
- Bijna verslaafd
Bericht
I know, maar beide wielen zijn zo lekker gevuld in je wielkasten.. Zeker weinig drempels bij jou in de buurt?Brightness schreef:Thanks, Richard. Maar het zijn vooral de wielen die zorgen voor deze uitstraling. Op 7J wielen met een hoge ET-waarde is het dikke er wel van af, hoor.

- Brightness
- NMC Legend
Bericht
Ik heb de kunststof lip idd weggedremeld. Laagste punt is nu de uitlaat en ja, die schraapt zo nu en dan bij hoge drempels. Ik heb aan beide kanten echter een hoekstaal onder de auto bevestigd welke iets lager liggen dan de uitlaat. Zo wordt die nog enigszins beschermd. 

- Shag
- Volledig MINI minded!
Bericht
Whoah, hoewel ik niet veel meer meekrijg hier de laatste tijd ivm drukte weet ik nu al dat dit een van de dikste R53's is van dit moment!!
Erg mooie set-up zo, velgen misstaan zeker niet. Sidemarkers maken hem helemaal af ook.. lekker!!

Erg mooie set-up zo, velgen misstaan zeker niet. Sidemarkers maken hem helemaal af ook.. lekker!!

- Brightness
- NMC Legend
Bericht
Brightness' Hyper Blue R53 - new pics p.34!
Thanks allemaal, voelt voor mij als een enorme eer om zo vaak te horen dat het een van de dikste R53's is. Makes me proud! 

Laatst gewijzigd door Brightness op 08 jul 2014, 18:04, 1 keer totaal gewijzigd.
- BurnoutBram
- Volledig MINI minded!
- Brightness
- NMC Legend
Bericht
Oeps, proud natuurlijk!
gelijk ff gewijzigd! 

- Klatsie
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ja vooral de stance van je auto... Hoe ie gewoon zn wielen staat...echt heel mooi!
Peugeot 205 GTI, Audi 80 Coupe 2.3L V6, Renault Clio 2.0 16V, Peugeot 306 GTI, Opel Astra 1.6, Audi 80 Coupe 2.8L V6, Renault Megane Coupé 2.0 16V, Audi A8 4.2 V8, Mini Cooper S
- Berry M
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Om je weer met beide benen op de grond te zetten... Wat een lelijke auto.Brightness schreef:Thanks allemaal, voelt voor mij als een enorme eer om zo vaak te horen dat het een van de dikste R53's is. Makes me proud!

- Brightness
- NMC Legend
- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:
Bericht
Is hij misschien 14-9 te zien bij de rit in de regio Nijmegen?
- JosCountrymanCooper
- Bijna verslaafd
- Brightness
- NMC Legend
- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:
Bericht
Thanks Jos...JosCountrymanCooper schreef:Nr. 05 Louis

Onze sponsors