Pica's altijd welkom!!!!kwiebje schreef:Heb er ook nog een paar voor je in de aanbieding als je wilt
marss
Thanx!! Klopt, moet binnenkort ff uitvogelen hoe dat te regelen is. Dan ga ik úm meteen ook vastzetten, zodat ie in het midden blijft hangen. Hij neigt nu naar de rechtse kant te gaan hangenMaVaEe schreef:Ziet er dik uit Marss!De Milltek mag er inderdaad wel iets verder uitkomen!
Meer bochtjes naar linksmarss schreef: Hij neigt nu naar de rechtse kant te gaan hangen!!
marss
Hij hangt inmiddels mooi recht, maar ben nog niet helemaal tevreden. Vooralsnog laat ik 'um ff " inhangen", mocht dat niet tot tevredenheid leiden, dan moet ik nog ff wat met rubbers gaan stoeien. Komt goed.Pretty Cooper schreef:Meer bochtjes naar linksmarss schreef: Hij neigt nu naar de rechtse kant te gaan hangen!!
marss![]()
![]()
Zonder gein. Ik vond het meevallen dat ie niet in midden hangt. Heb je het al naar je zin gemaakt?
gr, PC
Dit is een verkeerstelling ivm vervoer gevaarlijke stoffen: zie ookmarss schreef:Eerst even een vraagje; zijn dit nieuwe (infrarood) flitskasten of gewoon een soort van verkeerstelling? Who knows .... ? Heel Zeeland staat er vol mee![]()
Nog ff van genieten danBlont-007 schreef:Very Nice, PW is toch wel mooi
Onze sponsors