De nieuwe ... van Géraldine en Ivo - Check pag. 65!
- mini cabrio
- Volledig MINI minded!
Bericht
Gaaf Ivo!!!

staat em erg goed die spoiler
17" witte velgen klinken ook goed, denk dat de Bullet's inderdaad erg dik zullen staan op je wagen

staat em erg goed die spoiler

17" witte velgen klinken ook goed, denk dat de Bullet's inderdaad erg dik zullen staan op je wagen

- Adrenalin Junkie
- Volledig MINI minded!
- Woosh!
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Lekker bezig Ivo, staat echt top zo!!
bullets zijn zeker een gaaf wiel (en ook als imi voor een mooie prijs te krijgen
)
!!

bullets zijn zeker een gaaf wiel (en ook als imi voor een mooie prijs te krijgen

The Transporter - "Always on a mission.."
The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)
The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)

The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)
The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)

- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!
- Ivo
- Volledig MINI minded!
Bericht
Pfff, lekker is dat weer... Haal ik m'n auto net op bij de bandenboer voor de winterbanden, hebben ze de verkeerde velgen eronder gezet.
Ik had vier nieuwe Dunlop Winter Sport 4D's besteld voor mijn 16 inch velgen (en die waren ook binnengekomen). Die zouden ze dus vandaag monteren, maar toen ik aankwam bleek dat ze de 15 inch wintervelgen van m'n moeder hadden gemonteerd (die lagen daar in de opslag en daar zat nog een sticker op met mijn kenteken). De chef was dat blijkbaar vergeten te zeggen tegen de monteurs en hij was al eerder naar huis gegaan. Ik rijd dus nu op de 15 inchers rond en moet zaterdag weer terug om mijn eigen velgen en banden te laten monteren.
Handig... Wel heb ik net het nieuwe derde remlicht gemonteerd en dat was gelukkig wel de goede en het werkt nog ook.
De Checkmate van mijn moeder heb ik vanmiddag naar Alkmaar gebracht voor een aantal zaken die ze nog op moeten lossen (o.a. stuurkogel vervangen, uitlijnen en een nieuw stoelframe monteren). Zaterdag kan ik die weer ophalen en nu staat er een zwarte BMW 116i voor de deur. Prima auto hoor, rijdt super, maar die motor doet de auto echt tekort.

De Checkmate van mijn moeder heb ik vanmiddag naar Alkmaar gebracht voor een aantal zaken die ze nog op moeten lossen (o.a. stuurkogel vervangen, uitlijnen en een nieuw stoelframe monteren). Zaterdag kan ik die weer ophalen en nu staat er een zwarte BMW 116i voor de deur. Prima auto hoor, rijdt super, maar die motor doet de auto echt tekort.

- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!
- British Cooper
- One wheel wonder
Bericht
Heb je er toevallig nog meer in zwart/wit?
Mooie foto'sBlue Chaser schreef:Double that !!Fred schreef:Die foto met die boomstronk is gaaf![]()

Onze sponsors