FRENK'S.....JCW GP1309 FOR SALE
- Raj
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- franklyn85
- Volledig MINI minded!
- franklyn85
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ja koos is verschrikkelijk lastig maar het is te doen.
En ik rij met janspeed en sportcat dus valt wel mee ik kan de dekat er ook nog tussen doen
koosie schreef:Hopsakee die Franklyn gaat lekker! Mooi orgineel JCW uitlaatje er onder, zal wel erg stil zijn in de cockpit denk ik zo! Ps: dit sleutelen ziet er lastig uit zo onder de wagen liggen
Ja koos is verschrikkelijk lastig maar het is te doen.
En ik rij met janspeed en sportcat dus valt wel mee ik kan de dekat er ook nog tussen doen

burn rubber not your soul

- franklyn85
- Volledig MINI minded!
- wall-e
- Volledig MINI minded!
Bericht

R53 Chili, Koni FSD coils, Eibach Springs, Milltek catback, 15% cravenspeed pully, BAR software custom, GRS intercooler, Full Aero, Zimmerman disks, Green Stuff pads, JCW Sparks, DaveF CAI, nice and shiny metal pedals,
Nice
Nog steeds die lekkere lentekleur...pinoblauw

R53 Chili, Koni FSD coils, Eibach Springs, Milltek catback, 15% cravenspeed pully, BAR software custom, GRS intercooler, Full Aero, Zimmerman disks, Green Stuff pads, JCW Sparks, DaveF CAI, nice and shiny metal pedals,
- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
In de Challenge hebben ze een drukverdeler gebruikt i.c.m. de JCM remmen.
De potten aan de voorkant zijn groot waardoor daar te weinig druk naar toe gaat en teveel naar de achterkant. Gevolg dus te weinig druk voor en blokkerende achteremmen op het circuit. Ik zou dus alleen de JCM remmen monteren met de bijbehorende drukverdeler.
De Tarox heeft daar dus geen last van met de 6 potten.
De potten aan de voorkant zijn groot waardoor daar te weinig druk naar toe gaat en teveel naar de achterkant. Gevolg dus te weinig druk voor en blokkerende achteremmen op het circuit. Ik zou dus alleen de JCM remmen monteren met de bijbehorende drukverdeler.
- franklyn85
- Volledig MINI minded!
Bericht
Hey berthill wi waren hier ook achtergekomen en het feit dat er geen dustseals opzitten was ook een
Reden dat ik blij was dathet toch niet doorging.
Dank je wel voor je reActie
Berthil schreef:In de Challenge hebben ze een drukverdeler gebruikt i.c.m. de JCM remmen.
Hey berthill wi waren hier ook achtergekomen en het feit dat er geen dustseals opzitten was ook een
Reden dat ik blij was dathet toch niet doorging.
Dank je wel voor je reActie

- franklyn85
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik ben van plan om ze te stralen en daarna GP rood te maken en de tarox letters zwartwall-e schreef:Nice![]()

- Raj
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
En Ksport 8x dan? Die is toch nog 'groter' ?Berthil schreef:In de Challenge hebben ze een drukverdeler gebruikt i.c.m. de JCM remmen.
- franklyn85
- Volledig MINI minded!
Bericht
Jcw hebben 4 hele grote zuigers dus daar moet meer druk achter
Goed lezen rajtjuh de zuigers zijn kleiner van de tarox en k-sportRaj schreef:En Ksport 8x dan? Die is toch nog 'groter' ?Berthil schreef:In de Challenge hebben ze een drukverdeler gebruikt i.c.m. de JCM remmen.
Jcw hebben 4 hele grote zuigers dus daar moet meer druk achter

- franklyn85
- Volledig MINI minded!
- Raj
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!
Bericht
Het gaat om de zuigervolumes, die moeten vergelijkbaar zijn met stock. Dat is 1 van de redenen dat bijv Mov'it zo duur is, die houden daar zeer nauwkeurig rekening mee.
- franklyn85
- Volledig MINI minded!
Bericht
Hahaha dan moet je hem gebruiken en niet steeds handkarren
Raj schreef:Ohzo,
Ik heb druk achter 1 hele grote zuiger![]()
Hahaha dan moet je hem gebruiken en niet steeds handkarren

Onze sponsors