FRENK'S.....JCW GP1309 FOR SALE
- franklyn85
- Volledig MINI minded!
- franklyn85
- Volledig MINI minded!
- franklyn85
- Volledig MINI minded!
- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht

MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- franklyn85
- Volledig MINI minded!
- Richard030
- Bijna verslaafd
Bericht
Als je bij de Chinees verschijnt met die auto, snappen ze het ook gelijk aan de hand van je kenteken... LekkeL 

- franklyn85
- Volledig MINI minded!
Bericht
Zo vandaag helemaal druk geweest met de Tarox 6pots.....

Kort door de bocht flut* remleiding is afgekneld geweest dus de remvloeistof heeft de 3 pots in de linkerklauw niet gebruikt waardoor er lichte corrosie op de zuiger rand is gekomen....
Na lang weken met pentrax en wd 40 is het losgekomen

Zo ben er druk mee geweest maar is gelukt heb de rubbers gesmeerd met hydrovet en de zuigers gaan weer soepeltjes....
Heb klaas benaderd voor nieuwe remleidingen dekoperen (orginele tarox) maar heb ff een voorlopige oplossing....
die gaat van links naar rechts onder op de klauw die was geknikt.....
Heb daarbij alles nieuw de nippels en aansluitingen

Meteen in kleur voor montage

Morgen ga ik weer verder dan komt me straalcabine binnen en ga ik met glasparels de klauwen strAlen alvoor ik ga spuiten

Kort door de bocht flut* remleiding is afgekneld geweest dus de remvloeistof heeft de 3 pots in de linkerklauw niet gebruikt waardoor er lichte corrosie op de zuiger rand is gekomen....
Na lang weken met pentrax en wd 40 is het losgekomen

Zo ben er druk mee geweest maar is gelukt heb de rubbers gesmeerd met hydrovet en de zuigers gaan weer soepeltjes....
Heb klaas benaderd voor nieuwe remleidingen dekoperen (orginele tarox) maar heb ff een voorlopige oplossing....
die gaat van links naar rechts onder op de klauw die was geknikt.....
Heb daarbij alles nieuw de nippels en aansluitingen

Meteen in kleur voor montage

Morgen ga ik weer verder dan komt me straalcabine binnen en ga ik met glasparels de klauwen strAlen alvoor ik ga spuiten
burn rubber not your soul

- franklyn85
- Volledig MINI minded!
Bericht
Nee lekker k u t j e likkenRichard030 schreef:Als je bij de Chinees verschijnt met die auto, snappen ze het ook gelijk aan de hand van je kenteken... LekkeL

- PepperWhite
- Volledig MINI minded!
Bericht
Is toch LeKkeLfranklyn85 schreef:Nee lekker k u t j e likkenRichard030 schreef:Als je bij de Chinees verschijnt met die auto, snappen ze het ook gelijk aan de hand van je kenteken... LekkeL

Low , lower , lowest ...
- franklyn85
- Volledig MINI minded!
- franklyn85
- Volledig MINI minded!
Bericht
Heb ook wat minder goed nieuws gisteravond om 8uur in de Velsertunnel is mijn vriendin na een inhaal actie in de slip geraakt.
Ze is daar bij met 100km ongeveer rond gegaan en 3 x tegen de muur aan gebotst daarna tot stilstand gekomen.(de vrachtwagen die ze inhaalde is gestopt ingestapt en weg gereden) beetje naar.
Alles was er op tijd bij en ze hebben haar t.p behandeld.
Godzijdank heeft ze alleen een klap van de airbag in haar gezicht gehad en heeft ze striemen van de gordel en wat pijntjes.
De auto heeft goed ze werk gedaan gordel en airbags.
Volgens de politie was het autotje Zo scheef als de toren vanpisa.
Ook het ongeluk is goed afgelopen is eenzijdig alleen matriaal schade.
Lucky us.........ga zo bij de auto kijken en wat foto's nemen
Maar met Eline is tot nu toe alles goed
Ze is daar bij met 100km ongeveer rond gegaan en 3 x tegen de muur aan gebotst daarna tot stilstand gekomen.(de vrachtwagen die ze inhaalde is gestopt ingestapt en weg gereden) beetje naar.
Alles was er op tijd bij en ze hebben haar t.p behandeld.
Godzijdank heeft ze alleen een klap van de airbag in haar gezicht gehad en heeft ze striemen van de gordel en wat pijntjes.
De auto heeft goed ze werk gedaan gordel en airbags.
Volgens de politie was het autotje Zo scheef als de toren vanpisa.
Ook het ongeluk is goed afgelopen is eenzijdig alleen matriaal schade.
Lucky us.........ga zo bij de auto kijken en wat foto's nemen
Maar met Eline is tot nu toe alles goed

Onze sponsors