Martijn's Coopertje (covermodel P185)
- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!
- biermagnaat
- Volledig MINI minded!
Bericht
Tuurlijk, geen probleem heb je zijn numer? Even advocaat van de duivel spelen hoor: Kan het niet gebeurd zijn bij het bedrijf waar je hem gekocht hebt?
- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!
- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!
- Ragnar
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
En op kleine 3 euro na, zowaar een kloppende prijsopgave
Zonde geld aan de ene kant, maar lekker warmpjes zitten is wel zo prettig!

Zonde geld aan de ene kant, maar lekker warmpjes zitten is wel zo prettig!
- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!
Bericht
Dat lekker modden heb ik dan ook maar meteen gedaan...
Ik had al een tijdje een "oddments tray" liggen, een extra bakje voor in de middenconsole. Handig voor sleutels, zonnebril, etc:
Vóór:

Ná:

Verschil:

Om het kachelprobleem zelf te onderzoeken had ik een ScanGauge II gekocht, die ik nu maar een semi-permanent plekje heb gegeven (als ik em toch heb liggen...). Het is een OBD-diagnosetool, zo kun je o.a. je voltage, inlaattemperatuur, watertemperatuur, etc zien. Vooral die watertemperatuur is wel fijn, aangezien de meter van de auto zelf 'nep' is. De meter daarvan staat op de middelste stand als het koelwater ergens tussen de 70 en 110 graden is, lekker nauwkeurig...

(de kleur van het display is in te stellen, nog ff zoeken naar iets wat een beetje lijkt op de rest)
De kabel netjes achter het dashboard langs laten lopen en natuurlijk ff vastgezet met tieraps:

Ik had al een tijdje een "oddments tray" liggen, een extra bakje voor in de middenconsole. Handig voor sleutels, zonnebril, etc:
Vóór:

Ná:

Verschil:

Om het kachelprobleem zelf te onderzoeken had ik een ScanGauge II gekocht, die ik nu maar een semi-permanent plekje heb gegeven (als ik em toch heb liggen...). Het is een OBD-diagnosetool, zo kun je o.a. je voltage, inlaattemperatuur, watertemperatuur, etc zien. Vooral die watertemperatuur is wel fijn, aangezien de meter van de auto zelf 'nep' is. De meter daarvan staat op de middelste stand als het koelwater ergens tussen de 70 en 110 graden is, lekker nauwkeurig...

(de kleur van het display is in te stellen, nog ff zoeken naar iets wat een beetje lijkt op de rest)
De kabel netjes achter het dashboard langs laten lopen en natuurlijk ff vastgezet met tieraps:

- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Nice...
De mijne zit ook daar... Kleur is makkelijk instellen in het menu en het amber komt mooi overeen met de oem verlichting...

De mijne zit ook daar... Kleur is makkelijk instellen in het menu en het amber komt mooi overeen met de oem verlichting...
- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!
- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!
Bericht
Vandaag nog ff gekeken, maar "Amber" is bij mij geel/groen? Nu staat ie op "custom", rood op 3, blauw en groen allebei op 1...
Plekje is trouwens prima zo, goed te zien onder het rijden, maar ook in het donker niet storend.
De aFe cold air intake doet z'n naam trouwens eer aan, ook in stadsverkeer nauwelijks warmer dan de omgevingstemperatuur.
Plekje is trouwens prima zo, goed te zien onder het rijden, maar ook in het donker niet storend.

- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!
- GreyCooperS
- Forum Junky
Onze sponsors