Mooi dat 'ie weer gefixt is. Nu alles weer gauw vergeten en gaan genieten!
Waar ga je naartoe op wintersport eigenlijk?
Bart's R56 SSM, The end...
- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

- Floor-is
- Volledig MINI minded!
Bericht

€19.950 en Hot Chocolate. Dat moet maar net je kleur zijn, er staan er relatief heel veel in die kleur te koop en persoonlijk vind ik het he-le-maal niks.. Beter dan rood, maar ik weet eigenlijk niet of je de clubman ooit in brandweerwagen-rood hebt kunnen kopen.Batje schreef:Zo net de auto weer opgehaald. Leuke Clubman mee gehad vandaag.
Dus tot zo ver alles weer oke.
Auto is gemaakt, rekening 260 euro. De rest heeft de dealer op zich genomen. Heb ook meteen gevraagd wat de inruil waarde zou zijn als ik een andere auto daar kocht. Viel nog niet tegen maar de Clubman S die daar te koop stond was toch net iets te duur. Dus blijf lekker in deze rond rijden in de hoop dat alles goed gaat.

Ik zeg niet te veel over nadenken, zo snel mogelijk proberen achter je te laten en lekker genieten van je auto!Ik zeg op naar Oostenrijk en genieten van de wintersport. Hopelijk daarna een nieuwe baan en weer geld verdienen. Kijken of we dan weer genoeg geld binnen krijgen om iets leuks te gaan doen.
Maar voor nu. We gaan met z´n 2e weer flink wat km maken. Op naar de 2 tonwant de eerste 100.000 is al verschenen op de teller.
GP0064 met KW's, Janspeed spruit met racecat. Optische aanpassingen.
Mijn vrouw rijdt een R53 DS met Cravenspeed CAI, PlayMini cat-back, JCW BBK (Tarox discs en blokken)
Mijn vrouw rijdt een R53 DS met Cravenspeed CAI, PlayMini cat-back, JCW BBK (Tarox discs en blokken)
- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
CR op een Clubman is juist superdik. En natuurlijk is dat op een Clubman te krijgen, rijden hier gewoon bij de club. Zelfs een CR JCW Clubman....nog wel bij jou uit de buurt ook..

- Batje
- Volledig MINI minded!
Bericht
Wintersport is oostenrijk. Dorpje weet ik zo ff niet uit mn kop.
En het was de Dark silver clubman s.
Die was fully loaded. Maar dan zou ik nog 8 bij moeten leggen. En dat is toch echt te veel. Zeker omdat ik geen zekerheid heb hoe het gaat lopen met mn baan. Nog druk aant soliciteren.
Heb gezegd dat ze maar eens achter die blauwe van Nick aan moesten gaan
Kijken met wat voor prijs ze dan komen die ik bij moet leggen.
Dan doen we maar stapje voor stapje naar een dikkere bak
En het was de Dark silver clubman s.
Die was fully loaded. Maar dan zou ik nog 8 bij moeten leggen. En dat is toch echt te veel. Zeker omdat ik geen zekerheid heb hoe het gaat lopen met mn baan. Nog druk aant soliciteren.
Heb gezegd dat ze maar eens achter die blauwe van Nick aan moesten gaan

Dan doen we maar stapje voor stapje naar een dikkere bak

- Batje
- Volledig MINI minded!
Bericht
Zo het is weer een tijdje rustig geweest met mods aan de Mini.
Maar aangezien ik nu te veel (noodgedwongen) vrije tijd heb... Bij deze een update.
Tot t einde van t jaar is t heel rustig geweest met mods voor mezelf, dit ivm de problemen aan de Mini. Ben vooral voor Richard (BMX) bezig geweest. Zo heb ik een rear seat delete kit gemaakt voor zijn R53. Had deze voor de mijne ook zelf gemaakt en is ideaal omdat je nu een vlakke laad bodem hebt.

De Mini heeft de wintersport iig overleefd dus dat vertrouwen begint weer terug te komen, want dat is de laatste tijd ver onder nul geweest.. Wintersport was wel echt heerlijk. Had het echt ff nodig na een hatelijke periode op het werk. Zie hier het resultaat van een week lekker los gaan, apresskien en lol maken. Alleen wel jammer van mn gebroken rib.. Zie 1.08
Eenmaal weer thuis begon het toch te kriebelen na 2 dagen thuis zitten...
Dus maar begonnen aan het opknappen van mijn zomer velgen. Alle lelijke stukken opgeschuurd en met ijzer plamuur aan de gang gegaan. Daarna bijgespoten met de juiste kleur en dat was dat.

In de tussentijd ook nog mn uitlaat zwart(ig) gemaakt met plastidip. Dit blijkt hier tegen te kunnen dus we gaan het zien of het echt zo is..
Eerst al het chroom schoon gemaakt met alu folie en cola. Ja mensen dit werkt echt!! Alle wintersport en wat er daarvoor al opzat zooi is eraf

Verder heb ik ook nog de wrap folie afgestoft. Kon het niet laten was toch al met mn deur bezig wat pinnetjes en klipjes vervangen dus heb dit maar meteen gedaan.

En ook nog een paar leuke stickers van Rob Clubman erop geplakt

Zo dat was de update weer voor vandaag. Ga t forum maar eens ff doorzoeken om de tijd door te komen.
Maar aangezien ik nu te veel (noodgedwongen) vrije tijd heb... Bij deze een update.
Tot t einde van t jaar is t heel rustig geweest met mods voor mezelf, dit ivm de problemen aan de Mini. Ben vooral voor Richard (BMX) bezig geweest. Zo heb ik een rear seat delete kit gemaakt voor zijn R53. Had deze voor de mijne ook zelf gemaakt en is ideaal omdat je nu een vlakke laad bodem hebt.

De Mini heeft de wintersport iig overleefd dus dat vertrouwen begint weer terug te komen, want dat is de laatste tijd ver onder nul geweest.. Wintersport was wel echt heerlijk. Had het echt ff nodig na een hatelijke periode op het werk. Zie hier het resultaat van een week lekker los gaan, apresskien en lol maken. Alleen wel jammer van mn gebroken rib.. Zie 1.08

Eenmaal weer thuis begon het toch te kriebelen na 2 dagen thuis zitten...
Dus maar begonnen aan het opknappen van mijn zomer velgen. Alle lelijke stukken opgeschuurd en met ijzer plamuur aan de gang gegaan. Daarna bijgespoten met de juiste kleur en dat was dat.

In de tussentijd ook nog mn uitlaat zwart(ig) gemaakt met plastidip. Dit blijkt hier tegen te kunnen dus we gaan het zien of het echt zo is..
Eerst al het chroom schoon gemaakt met alu folie en cola. Ja mensen dit werkt echt!! Alle wintersport en wat er daarvoor al opzat zooi is eraf

Verder heb ik ook nog de wrap folie afgestoft. Kon het niet laten was toch al met mn deur bezig wat pinnetjes en klipjes vervangen dus heb dit maar meteen gedaan.

En ook nog een paar leuke stickers van Rob Clubman erop geplakt

Zo dat was de update weer voor vandaag. Ga t forum maar eens ff doorzoeken om de tijd door te komen.
- biermagnaat
- Volledig MINI minded!
- BMX
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Rustigaan met die agenda! Ik kom volgende week nog wel ff langs met mn plannen 
En om jouw mods ff te bekijken natuurlijk!
Zeg ff wann je die van jou schoon gaat vegen.. kan je die van mij er gelijk achteraan doen!

En om jouw mods ff te bekijken natuurlijk!
Zeg ff wann je die van jou schoon gaat vegen.. kan je die van mij er gelijk achteraan doen!
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer
) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer

MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
- Batje
- Volledig MINI minded!
Bericht
Haha Jup moet ook nog gebeuren die binnekant.
Maar buiten was nog veel erger haha. Binnekant komt nog.
En marcel. Die bitch was echt heet. Lekker lichaam. Maar wtf voor een klote kop zat daar op. Hoe meer bier we dronken. Hoe lelijker dat ze werd... Meer hoef k niet te zeggen.
En Roes, hoor t wel van je wanneer je wilt komen.
Maar buiten was nog veel erger haha. Binnekant komt nog.
En marcel. Die bitch was echt heet. Lekker lichaam. Maar wtf voor een klote kop zat daar op. Hoe meer bier we dronken. Hoe lelijker dat ze werd... Meer hoef k niet te zeggen.
En Roes, hoor t wel van je wanneer je wilt komen.
- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
Wecome back, goed om te horen dat je Coopert het weer gewoon doet. Leuke film ook van je ski-vakantie
About die wheels, die wil ik als eerste als je ze verkoopt! Ze zijn nu al twee keer aan mn neus voorbij gegaan en dat gebeurd me geen derde keer

About die wheels, die wil ik als eerste als je ze verkoopt! Ze zijn nu al twee keer aan mn neus voorbij gegaan en dat gebeurd me geen derde keer

- Batje
- Volledig MINI minded!
Bericht
Het lijkt wel vrijdag bijna weekend en gekke ideeën dag haha.
Zo net ff 7 planken gehaald om een bankje te maken voor op t balkon van een vriend.
Binnekort house warming dus daar hoort een cadeau bij.
Wie zegt dat je niet veel in/op een mini mee kan nemen
7x5 meter gaat makkelijk
Pappa was niet thuis dus de aanhanger kon niet mee, dan maar zo

Zo net ff 7 planken gehaald om een bankje te maken voor op t balkon van een vriend.
Binnekort house warming dus daar hoort een cadeau bij.
Wie zegt dat je niet veel in/op een mini mee kan nemen

7x5 meter gaat makkelijk

Pappa was niet thuis dus de aanhanger kon niet mee, dan maar zo

- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht

Onze sponsors