Greg's JCW Coupé -> Akrapovic soundclip/movie p47!
- PepperWhite
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik ben ook wel benieuwd wat t nou was want bij mij word ik er ook gek van , klinkt alsof mn bumper loshangt dat gebonk 

Low , lower , lowest ...
- GregBem
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht

Hij is ondertussen weer 'klein' beetje gezakt denk ik...
Even kijken hoe we dat anders nog wat kunnen oplossen, mag nog wel 1cm zakken vooraan...
Wheelgap? Niet overdrijven he broGeoBem007 schreef:Wielen tucken in de kassen vanachter, maar vanvoor nog een cm wheelgap.
Staat er eigenlijk best lekker bij.
Geluid is een beetje vreemd. Komt van beide kanten als de veren gaan 'werken' maar alles is netjes ingeveerd. Eigenlijk meer dan dat, die hulpveer is 'op rust' gewoon volledig ingeveerd. En het is een zwaarder geluid dan wanneer de top mounts loszitten ofzo.
Nuja, als ik Greg was zou'k toch de veerpoten vooraan uit elkaar halen om die hulpveer er van tussen te halen zodat ie vanvoor lager kan

Hij is ondertussen weer 'klein' beetje gezakt denk ik...
Even kijken hoe we dat anders nog wat kunnen oplossen, mag nog wel 1cm zakken vooraan...

Klopt inderdaad, geluid is helemaal weg nadat ik de hoofdmoer nog even 'zachtjes' met de luchttol had vaster gedraaid, stond al handvast maar dat was kennelijk niet genoeg, en er was gek genoeg niet erg veel nodig om het zware geluid weg te halen...Yakkoox schreef:Het waren de topmounts dacht ik, deze waren niet goed genoeg aangetrokken..PepperWhite schreef:Ik ben ook wel benieuwd wat t nou was want bij mij word ik er ook gek van , klinkt alsof mn bumper loshangt dat gebonk
Hij heeft de luchttol er eens opgezet en het geluid was verdwenen

BEM-Shop.com - Exclusive MINI Accessories. Webshop back online spring 2015!
MINI Antwerp Store. LIFE is in your hands. Voor onze actuele stocklijst, klik HIER!
MINI Antwerp Store. LIFE is in your hands. Voor onze actuele stocklijst, klik HIER!
- GregBem
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Gisteren 'slecht' nieuws gehad...
M'n zomervelgen komen pas begin juni toe ipv vorige week...
Dus heb een alternatief moeten zoeken om 'tijdelijk' mn bandjes op andere velgen te leggen en toch mooi te wezen voor MU!
Verder is de uitlaat flink aangepakt geweest begin deze week, zal later wel een foto posten van onderaf... Klinkt wel heerlijk nu!
setup: Decat - Desilencer - Akra einddemper.
nog to do's voor MU:
- monteren 4puntsgordels
- uitsnijden diffuser boven uitlaat
- monteren gear shift indicator
- zomervelgen monteren/schroefset bijschroeven
- nieuwe striping?
M'n zomervelgen komen pas begin juni toe ipv vorige week...

Dus heb een alternatief moeten zoeken om 'tijdelijk' mn bandjes op andere velgen te leggen en toch mooi te wezen voor MU!
Verder is de uitlaat flink aangepakt geweest begin deze week, zal later wel een foto posten van onderaf... Klinkt wel heerlijk nu!

setup: Decat - Desilencer - Akra einddemper.
nog to do's voor MU:
- monteren 4puntsgordels
- uitsnijden diffuser boven uitlaat
- monteren gear shift indicator
- zomervelgen monteren/schroefset bijschroeven
- nieuwe striping?
- GregBem
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Iemand een photoshop? (Alleen het dak even White Silver shoppen)
Ja maar dan wordt hij te saai... Heb nog graag wat rode accenten...jbcola schreef:Geen striping, dak in hetzelfde kleur als de wagen?GregBem schreef: - nieuwe striping?
Iemand een photoshop? (Alleen het dak even White Silver shoppen)
- GregBem
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Damn dat is eigenlijk best erg vet!! 

- marcel&mirell
- 4 op een rij!
Onze sponsors