PW MINI Cooper wordt DS MINI Cooper S en nu weer MINI...
- M-iNdO
- Be Mini
Bericht
Mijn dealer vroeg hier € 1.090,00 voor. Hier was ik ook mee akkoord gegaan (in eerste instantie).
Later had ik zoiets van...ik vind het hele JCW aerodynamica pakket eigenlijk wel mooi. Toch maar het hele pakket besteld en laten monteren.
Hoe dan ook de "skirts" maken een hoop verschil, echt een stuk mooier (laat je auto nog lager lijken
)
Succes!
€700 incl. spuitwerk en montage? Als dit ook incl. de JCW dorpellijsten is dan heb je echt een koopje.Maaij schreef:@Sid, Ik heb nog geen antwoord gekregen van mijn dealer.
Rond de €700 moet lukken. (hoop ik). Ik laat het je zo snel mogelijk weten.
Maandag gaat mijn MINI naar de dealer en vrijdag kan ik het weer ophalen. Ik ben benieuwd
Mijn dealer vroeg hier € 1.090,00 voor. Hier was ik ook mee akkoord gegaan (in eerste instantie).
Later had ik zoiets van...ik vind het hele JCW aerodynamica pakket eigenlijk wel mooi. Toch maar het hele pakket besteld en laten monteren.
Hoe dan ook de "skirts" maken een hoop verschil, echt een stuk mooier (laat je auto nog lager lijken

Succes!
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
Bericht
@M-iNdO, Ik heb nog een scherpere prijs van mijn dealer gekregen 
Ik vind de prijs ook wel meevallen. Nog steeds niet super goedkoop, maar als je de prijzen met andere dealers vergelijk....
Of dit incl de JCW dorpels is weet ik niet. Wordt dus even afwachten
De skirts alleen maken inderdaad een hoop verschil, net als bij de vorige generatie MINI

Ik vind de prijs ook wel meevallen. Nog steeds niet super goedkoop, maar als je de prijzen met andere dealers vergelijk....
Of dit incl de JCW dorpels is weet ik niet. Wordt dus even afwachten

De skirts alleen maken inderdaad een hoop verschil, net als bij de vorige generatie MINI

Laatst gewijzigd door Maaij op 18 mei 2007, 20:47, 1 keer totaal gewijzigd.
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
- Wint
- Volledig MINI minded!
Bericht
Heb je al betaald Maaij?
Aaah das nou weer klote.Maaij schreef:Na bijna 3 weken heb ik dan eindelijk mijn MINI terug.
De sideskirte zijn ook gemonteerd, maar de kleuren kloppen niet helemaal. Dit kwam ik thuis pas achter![]()
Morgen maar weer even terug.
Ik zal zo meteen even wat foto's maken.

Heb je al betaald Maaij?
Save a tree, eat a beaver

- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
Onze sponsors