Fre's Mini 1

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
dangixxer
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd

02 sep 2008, 12:06

Fred schreef:
dangixxer schreef:op hoeveel graden stond de oven en hoe lang heb je ze erin geplaatst?
ben ook iets gelijkaardigs van plan
150-200 graden heb ze 1 keer 3 minuten laten inzitten om te checken en daarna nog 2 minuten. Iets langer mag ook, gaan ze makkelijker loskomen. Heb een schroevendraaier in het gaatje gestoken (waar de lamp doorgaat) en die als hefboom gebruikt om het glaasje los te krijgen. Ik ga in ieder geval de mijne nog eens open prutsen en ook de binnenkant van het glaasje spuiten. Als je die randjes ook gaat kleuren moet je wel de lijmresten goed verwijderen, anders ga je witte vlekjes zien.
thx!!
Effe voor de zekerheid: je hebt de oven toch eerst voorverwarmd en dan pas de pinkers erin gelegd he....?
kwestie van ni al te veel miserie te krijgen en heel den oven te moeten uitkuisen :mrgreen:

Mijn roosterkes heb ik ook zwart gespoten. Misschien ook wel iets voor jou...?
Pinkers waren eerst besteld via Ebay maar echt wel brol waarbij er al 1 pinnetje is afgebroken :s
Vandaar dat ik het maar zelf ga doen zoals jij hier hebt gedemonstreerd

Afbeelding
coendek
Stoepsleutelaar

02 sep 2008, 12:08

Herkenbaar 8)
Shadow_Breaker
GPc-0001

02 sep 2008, 12:09

als je de pinkers uit de oven haalt vergeet niet de oven terug toe te doen voor die pizza die er nog in ligt :mrgreen:
Fred
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

02 sep 2008, 16:51

inim schreef:Whow !!!
Knap werk Fred , zie er erg cool uit ..
Ene te zwart kannie he Fred , Zwart is super gaaf op een Mini !!! :D

Afbeelding

Merkstift heeft alleen wel de eigenschap paars uit te slaan als het lang in de zon staat of gewoon verjaard, dus ben benieuwd hoe die oranje pinkers er over een poosje uitzien ...
Oplossing is misschien zwarte achterlichtenspray ergens dik opspuiten en met een wattip over brengen naar je pinker ..
Goed idee van die wattip, maar die oranje pinker was maar als test. Ben nu ook benieuwd of dat randje van mijn witte pinker gaat verkleuren, want die heb ik ook met alcoholstift gedaan. Had niet direct een alternatief in gedachten.

En die mcs vind ik eerlijk gezegd wel te zwart. Tja voor het geld hoef ik het niet te laten want joey mod kost me zo goed als niets. Zou het denk ik wel aandurven, maar dan komt het allemaal iets te voor mij. Mss verander ik later nog van gedacht, maar het staat iig niet op de planning :)
pieterdg
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd

02 sep 2008, 16:55

Ik zeg doen !!!!!!!!
Joey Mod is cool 8)
Fred
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

02 sep 2008, 16:56

dangixxer schreef:
Fred schreef:
dangixxer schreef:op hoeveel graden stond de oven en hoe lang heb je ze erin geplaatst?
ben ook iets gelijkaardigs van plan
150-200 graden heb ze 1 keer 3 minuten laten inzitten om te checken en daarna nog 2 minuten. Iets langer mag ook, gaan ze makkelijker loskomen. Heb een schroevendraaier in het gaatje gestoken (waar de lamp doorgaat) en die als hefboom gebruikt om het glaasje los te krijgen. Ik ga in ieder geval de mijne nog eens open prutsen en ook de binnenkant van het glaasje spuiten. Als je die randjes ook gaat kleuren moet je wel de lijmresten goed verwijderen, anders ga je witte vlekjes zien.
thx!!
Effe voor de zekerheid: je hebt de oven toch eerst voorverwarmd en dan pas de pinkers erin gelegd he....?
kwestie van ni al te veel miserie te krijgen en heel den oven te moeten uitkuisen :mrgreen:

Mijn roosterkes heb ik ook zwart gespoten. Misschien ook wel iets voor jou...?
Pinkers waren eerst besteld via Ebay maar echt wel brol waarbij er al 1 pinnetje is afgebroken :s
Vandaar dat ik het maar zelf ga doen zoals jij hier hebt gedemonstreerd

Afbeelding
Ik had eerst die oranje pinker gedaan, dus hij was al iets voorverwarmd voor ik aan die witte begon. Maar heeft niet veel uitgemaakt. Ik heb gewoon na drie minuten eens gekeken of er al beweging in te krijgen was. En dan na 2 minuten terug. Moet je eigenlijk een beetje ondervinden. Die pinkers gaan niet direct gaan smelten ze, zal eerst al verkleuren. Hou het gewoon in de gaten, kan er niets mislopen :wink:.

Zwarte S vents heb ik ook aan gedacht, maar ik vind het ergens zonde om die te gaan spuiten. Denk dat ik ze gewoon te koop zet. Ben er nog niet aan uit.
Fred
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

02 sep 2008, 16:57

pieterdg schreef:Ik zeg doen !!!!!!!!
Joey Mod is cool 8)
Als ik erover twijfel zal ik de jouwe es komen passen en zien hoe het staat. :wink:
Fred
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

03 sep 2008, 11:22

Nog een idee die in mijn hoofd rondspookt. Niet echt goed uitgewerkt, maar soit, het principe snap je wel. Zo haal ik een beetje van het interieur op de buitenkant. Vind het wel nog cool zo

Afbeelding
Ossie
The Calendar Guy

03 sep 2008, 15:18

Goed plan, alleen doe het dan in frosted of matzwart, Fred.

Afbeelding
pieterdg
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd

03 sep 2008, 18:21

Is wel dik hoor!!!
Snel uitwerken die boel :lol:
BigD
Winnaar v/d "oranje pylon"

04 sep 2008, 22:36

kerel, dat is cool 8) is ook een zeer mooi kleurtje er voor. al ben ik iemand die een mini zonder striping het mooist vind :wink:

Greetz BigD
maus105
Bonkey

04 sep 2008, 23:20

ik vind het eerlijk gezegd niks
Fred
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

08 sep 2008, 21:11

Paar foto's genomen daarjust. Ff klikken voor beste resultaat

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Laatst gewijzigd door Fred op 08 sep 2008, 21:13, 1 keer totaal gewijzigd.
Fred
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

08 sep 2008, 21:12

Afbeelding

De "smoked" pinkers :|

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
parklaneworks
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

08 sep 2008, 21:17

Mooie fotoshoot :shock: :shock: Hele gave MINI 8) !

Terug naar “Show your ride”