Coen's PW projectje
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
- Jean-Pierre
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- parklaneworks
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- ducks
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Jack C
- Mod virus alert!
Bericht
Hoi Coen,
Nou je weet dat ik ontzettend pro 109 ben
. Maar vindt het ontzettend moeilijk, dan heb je weer een foto en zeg ik dat ik de R105 ontzettend stoer vind, maar dan heb je weer een foto en vind ik dat de velg in het niets valt, alles wordt donker..
Contrast rood (remklauwen) met zwart is gewoon ontzettend mooi, maar ik denk dat het nu moeilijk is om te zeggen welke het beste is, straks is het dak nog PW, striping, aerokit etc...
Nee misschien als de auto meer wit heeft dat de R105 beter tot zijn recht, dus gewoon blijven wisselen, dat doe ik ook iedere dag met mijn sokken
Maar remklauwen zijn in ieder geval mooi gelukt.
Jack

Nou je weet dat ik ontzettend pro 109 ben

Contrast rood (remklauwen) met zwart is gewoon ontzettend mooi, maar ik denk dat het nu moeilijk is om te zeggen welke het beste is, straks is het dak nog PW, striping, aerokit etc...
Nee misschien als de auto meer wit heeft dat de R105 beter tot zijn recht, dus gewoon blijven wisselen, dat doe ik ook iedere dag met mijn sokken

Maar remklauwen zijn in ieder geval mooi gelukt.
Jack

- coendek
- Stoepsleutelaar
Bericht
@karin en marcel Ik weet het nog niet...
ze liggen nu schoon, gepoetst en netjes ingevet in de garage box opgeslagen.. of voor mij of voor een nieuwe eigenaar... 
Coen
Thanks guys!! tis echt ff wennenturbootje schreef:Stoer hoor!!![]()
Wat ga je met die ander velgen doen??? (marcel zit al te hopen dat je ze wil verkopen)
Grtz
Karin

@karin en marcel Ik weet het nog niet...

Coen
- coendek
- Stoepsleutelaar
Bericht
hahahaha beide houden is helaas geen optie!! 
@Jack, ik hou de velgen beide ook totdat ik mijn aero kit heb.. dan ff kijken wat er het mooist bij staat en dan verpatsen weer maar het is iig duidelijk dat het niet heel makkelijk is
op foto zeg ik R109.. in het echt zeg ik R105 
lastig dus
Coen

@Jack, ik hou de velgen beide ook totdat ik mijn aero kit heb.. dan ff kijken wat er het mooist bij staat en dan verpatsen weer maar het is iig duidelijk dat het niet heel makkelijk is

lastig dus

Coen
Onze sponsors