Mijn F56S JCW - Mini foto's (P46)
- Manick
- Sponsor
Bericht
Re: Mijn F56S JCW 'The Happiest Color'
Mooie plaatjes! Zijn er rond schiphol nog meer van dat soort locaties? Mess foto meet

- RemcoMINI
- Volledig MINI minded!
Bericht
@Niek, beterschap! Ik ben er net (na 3 weken snotteren) vanaf.. 
@Manick,
thanks!
De eerste foto's zijn genomen bij de 'oude toren' op Schiphol Oost, het restaurant ('Wings') is op zondag gesloten en de kantoren ook. Dan is het daar dus lekker rustig en kun je op de stoep je gang gaan, maar heel veel is er niet te beleven hoor. Als er leuke privéjets staan kun je op Oost ook plaatjes maken met wat vliegtuigjes op de achtergrond, zoals bijvoorbeeld deze uit de oude doos:
20150628-IMG_4935 by Remco, on Flickr
De laatste twee gisteren zijn in Oude Meer genomen, dan heb je zicht op de luchthaven en zoals je ziet heeft FedEx er ook een opslag waar met een beetje geluk wat containers buiten staan. Verwacht niet dat je onder een Dreamliner kan gaan staan, kon ik nog wel toen ik er werkte maar helaas nu niet meer. De leukste plekjes zijn alleen bereikbaar met een personeelspas.
Wat ook een mooie plek is, zijn de havens/sluizen van IJmuiden en (de Maasvlakte) Rotterdam. Daar rij ik ook wel eens naartoe, gewoon omdat het kan...

@Manick,
thanks!
De eerste foto's zijn genomen bij de 'oude toren' op Schiphol Oost, het restaurant ('Wings') is op zondag gesloten en de kantoren ook. Dan is het daar dus lekker rustig en kun je op de stoep je gang gaan, maar heel veel is er niet te beleven hoor. Als er leuke privéjets staan kun je op Oost ook plaatjes maken met wat vliegtuigjes op de achtergrond, zoals bijvoorbeeld deze uit de oude doos:

De laatste twee gisteren zijn in Oude Meer genomen, dan heb je zicht op de luchthaven en zoals je ziet heeft FedEx er ook een opslag waar met een beetje geluk wat containers buiten staan. Verwacht niet dat je onder een Dreamliner kan gaan staan, kon ik nog wel toen ik er werkte maar helaas nu niet meer. De leukste plekjes zijn alleen bereikbaar met een personeelspas.
Wat ook een mooie plek is, zijn de havens/sluizen van IJmuiden en (de Maasvlakte) Rotterdam. Daar rij ik ook wel eens naartoe, gewoon omdat het kan...

"Orange is the happiest color!"

- Moonwell
- Mod virus alert!
- Contacteer:
Bericht
Gave foto's!! Als je weer naar de Maasvlakte gaat moet je maar een seintje geven woon er om de hoek! 

- RemcoMINI
- Volledig MINI minded!
Bericht
Mijn F56S JCW - Foto's "The MINI Story" p37
Eindelijk aan toegkomen wat foto's klaar te maken van mijn Alpentripje in oktober vorig jaar.
Het eerste album ('BMW Welt & The MINI Story') is gereed. Het zijn er een beetje (te) veel om via Tapatalk allemaal te uploaden dus ik verwijs de nieuwsgierigen onder ons graag naar mijn album op Flickr: BMW Welt & Museum.

Veel kijkplezier!
Het eerste album ('BMW Welt & The MINI Story') is gereed. Het zijn er een beetje (te) veel om via Tapatalk allemaal te uploaden dus ik verwijs de nieuwsgierigen onder ons graag naar mijn album op Flickr: BMW Welt & Museum.

Veel kijkplezier!

Laatst gewijzigd door RemcoMINI op 29 feb 2016, 16:42, 1 keer totaal gewijzigd.

- RemcoMINI
- Volledig MINI minded!
Bericht
Re: Mijn F56S JCW - Foto's "The MINI Story" p37
Was erg indrukwekkend (en leuk), helaas geen 'factory visit' kunnen doen want naast wat er op de foto's staat zijn er nog wel een paar pandjes te bekijken...Niekcarfreak schreef:Mooie foto's Remco. Wat een panden ook zeg!

- ITSU028
- Volledig MINI minded!
Bericht
Leuk om te zien, staat deze zomer op het programma als tussenstop 

F56S JCW PRO LCI
- Steven035
- Leerling Mini lid
Bericht
Mooie foto's!
P.s. Reed je vanochtend door Bussum?
P.s. Reed je vanochtend door Bussum?
- RemcoMINI
- Volledig MINI minded!
Bericht
Daar rij ik dagelijks Steven, dus ik vermoed van wel! Ben ik vergeten te zwaaien? ...

- RemcoMINI
- Volledig MINI minded!
Bericht
Wat grappig, de 'MINI Wings' in het achterlicht. Dat was me niet eerder opgevallen! Wat leuk...

(Even 'opgelicht' anders zie je het bijna niet.)

(Even 'opgelicht' anders zie je het bijna niet.)

- Steven035
- Leerling Mini lid
Bericht
Oke, nee was niet met de MINI, liep bij de ing bank en zag een mooie S aankomenRemcoMINI schreef:Daar rij ik dagelijks Steven, dus ik vermoed van wel! Ben ik vergeten te zwaaien? ...![]()

- RemcoMINI
- Volledig MINI minded!
Bericht
Re: Mijn F56S JCW - Foto's
Nog een klein modje gekocht...

...geen idee wat hier allemaal staat, maar volgens mij is het onderweg. Betreft van die leuke 'projector-logolampjes' voor onder in de deuren. Heb ze bij Ali besteld omdat ik ze OEM toch een tikje aan de dure kant vond. Ik ben benieuwd!

...geen idee wat hier allemaal staat, maar volgens mij is het onderweg. Betreft van die leuke 'projector-logolampjes' voor onder in de deuren. Heb ze bij Ali besteld omdat ik ze OEM toch een tikje aan de dure kant vond. Ik ben benieuwd!

Onze sponsors