marss/PW CooperS!!!!
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
Kapjes is geen overbodige luxe! Ik moet 1 glaasje laten vervangen ivm steenslag (zit geen glaasje meer in) en hoppa! hele unit vervangen a 100 euro.
Ik rij alleen best veel met groot licht en dat is dan wel weer niet handig.
De foto's zijn top Mars, zou je niet een Joey mod willen?! Zou hem net weer een stukkie exclusiever maken!
iDD
De foto's zijn top Mars, zou je niet een Joey mod willen?! Zou hem net weer een stukkie exclusiever maken!
iDD
- marss
- Volledig MINI minded!

Bericht
@ Ducks: DL zijn erg fijn in de nacht!!
@ Tirex: thnx mate!
Joey mod, tsja, ik geloof dat mijn oven niet zo groot is
. Nee zonder gekheid, er komen (waarschijnlijk) ooit nog facelift xenons in, zonder joey mod. Vind zelf de joey mod bij PW niet heel gaaf.
@ smetje: Die belg waar ik 'um van gekocht heb, die zou 'um niet meer herkennen
marss
@ Tirex: thnx mate!
Kijk daarom heb ik ook kapjes!!iDarkDesign schreef:Kapjes is geen overbodige luxe! Ik moet 1 glaasje laten vervangen ivm steenslag (zit geen glaasje meer in) en hoppa! hele unit vervangen a 100 euro.
iDD
Joey mod, tsja, ik geloof dat mijn oven niet zo groot is
@ smetje: Die belg waar ik 'um van gekocht heb, die zou 'um niet meer herkennen
marss
- marss
- Volledig MINI minded!

Bericht
Sinds een paar weken hangt de Milltek eronder, het geluid is helemaal geweldig, maar dat hadden jullie al kunnen lezen. Nu vond ik de uitlaat iets te ver naar binnqen hangen, dus een week later weer de brug op en laten verhangen. Tot mijn grote verbazing een tering herrie!! Het leek wel of mijn velgen los waren. Die nagetrokken, maar ze zaten gewoon vast, no problems.
Maar toch de herrie (resonantie vanaf 3800 rpm en een "klonk-geluid" bij het schakkelen), die moest dan toch van de Milltek komen. Damn
!! Een week later opnieuw de brug op. Wat blijkt, ze hadden de uitlaat zo vast in de rubbers gehangen, dat ie geen kant op kon
. Trillingen werden nog redelijk opgevangen, maar niet meer boven de 3800 rpm. Ruimte om uit te zetten bij warmte was er niet. Daar kwam meteen ook het "klonk-geluid" waarschijnlijk vandaan. Iedere keer als je koppeling intrapt, kantelt de motor licht terug, en de uitlaat had hier geen bewegingsvrijheid voor.
Aangezien ik de bovenstaande situatie niet vertrouwde heb ik bij de dealer nieuwe buitensteunen + rubbers besteld. Bij de levering van de Milltek waren ook andere (en voor deze bevestiging) benodigde steunen bijgeleverd. Vandaag heel de dag aan het passen en meten geweest en uiteindelijk het gewenste resultaat.
Het belangrijkste: de resonatie is weg EN ook het "klonk-geluid"
Hier wat foto's van een warme Milltek

Het enige nadeeltje is dat ie wat lager hangt. Tot op heden vind ik het niet storend, maar daar zit nog een verbeterpuntje. Vooralsnog blijft ie zo hangen.
marss
O ja, de volgende mod. ligt al weer klaar, maar wacht nog even met de bevestiging ervan. Eerst ff kijken hoe het gaat met de uitlaat. Daarna komt de Engine Damper erop (thnx tysie
)
Maar toch de herrie (resonantie vanaf 3800 rpm en een "klonk-geluid" bij het schakkelen), die moest dan toch van de Milltek komen. Damn
Aangezien ik de bovenstaande situatie niet vertrouwde heb ik bij de dealer nieuwe buitensteunen + rubbers besteld. Bij de levering van de Milltek waren ook andere (en voor deze bevestiging) benodigde steunen bijgeleverd. Vandaag heel de dag aan het passen en meten geweest en uiteindelijk het gewenste resultaat.
Het belangrijkste: de resonatie is weg EN ook het "klonk-geluid"
Hier wat foto's van een warme Milltek

Het enige nadeeltje is dat ie wat lager hangt. Tot op heden vind ik het niet storend, maar daar zit nog een verbeterpuntje. Vooralsnog blijft ie zo hangen.
marss
O ja, de volgende mod. ligt al weer klaar, maar wacht nog even met de bevestiging ervan. Eerst ff kijken hoe het gaat met de uitlaat. Daarna komt de Engine Damper erop (thnx tysie
Laatst gewijzigd door marss op 04 jul 2008, 19:34, 1 keer totaal gewijzigd.
Onze sponsors