Ja, ik heb er wel genoeg van. Heb 5 jaar o de vrachtwagen gereden. Internationaal autotransport en de laatste 3 jaar dus gevaarlijke stoffen. Fantastisch werk, maar ik ga toch weet terug naar waar ik vandaan kom; verkoop. Ik ben ook ooit op de vrachtauto gaan rijden omdat het een jongensdroom van me was, en ik wil straks niet oud en grijs zijn en spijt hebben dat ik dingen die graag wilde doen niet gedaan heb. Eigenlijk wilde ik maximaal een jaartje gaan trucken, maar het beviel me zo goed dat ik dus ruim 5 jaar geworden is. Maar nu is het weer tijd voor wat anders.
Ik zag 3 weken terug de vacature en heb er op gereageerd. Sollicitatieprocedure was best pittig, maar we zijn er dus doorgekomen.ik heb er iig erg veel zin in.
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *