Waren er ook vonken??? Zal er zeker cool uit hebben gezien maar de Mini zal er niet blij mee zijn geweest denk haha en wat moet die in zn BMW wel niet hebben gedacht
hehehe ik heb dat een keer met m'n BMW Z3 coupe gehad, knalhard over een drempel die ik niet had gezien, zag in de achteruitkijk spiegel de vonken over het wegdek vliegen... uiteraard doen alsof er niets aan de hand is
Vandaag dacht ik na het wassen (that was useless) Laat ik mijn bandenspanning eens controleren... stonden ze allemaal op 0.9 bar! vandaar dat mijn auto zo K-U-T reed. Ik dacht dat het aan het weer lag...
Nu alle 4 weer op 3.2 bar en rijden als een trein!
iDarkDesign schreef:Die vent bij hoogendoorn knalde er 3.8 in.
niet vergeten dat ik wat andere wielen en banden heb.
iDD
Wow 3,8 ja als ze het zo doen zal het wel goed zijn he maar als ze dan op 0,9 stonden dan zal die idd belabberd hebben gereden Op tijd blijven checken he
Nergens last van, misschien dat ik er morgen wat uit laat lopen. Sowieso geen 2.4 Dat heeft die vent me juist op het hart gedrukt toen. tussen de 2.8 en 3.2 zat ik goed heeft ie gezegd. One way or another loopt het er blijkbaar toch wel uit. (als het nu op 0.9 stond)
Als ze warm worden zetten ze ook nog uit.. anders zit er dadelijk 4bar in plus je wegligging is minder omdat er minder rubber het asfalt raakt.. het is wel leuk voor speedy mini kan je ons misschien bijhouden
Tussen de 2,2 en de 2,5 tenzij de banden te fel op de velgen getrokken staan, dan iets harder blazen.
Anders stikstof gebruiken, al de banden van mijn wagens staan op stikstof. Koud of warm maakt niet uit dan, altijd dezelfde druk