Lekker aan het klussen geweest vandaag. En het zit eronder: KW V1! Montage was vrij straigthforward, met 2 uurtjes zat de set eronder.
Na de lunch aan de gang gegaan met het goed afstellen en op mooie hoogte zetten. Bij het monteren van de voorwielen bleek al snel dat de set veel te laag stond...de banden liepen tegen de stelringen. Waar kennen we dat toch van? Omhoogschroeven dan maar.... Uiteindelijk na een beetje proberen is dit het resultaat geworden:
En goedgekeurd door de kleine
De eerste indruk, niet veel tot niks verloren aan comfort. Je merkt iets meer "gehobbel", maar harder is het niet. Verder merk ik bij gasgeven lichte trilling in het stuur. Niet heel opvallend, maar het is er wel. Dat heb ik hier al meer gelezen (en had ik ook op m'n 156 ), dat zullen de aandrijfassen zijn. Benieuwd of dat "vanzelf" minder wordt of over gaat....
Thnx mannen! Ben er echt heel blij mee.....vergeten te vertellen, de originele set ligt achterin dus speel een beetje vals met de hoogte achter Verder moet ik nog even het onderste deel van de voorlip eraf halen heb ik al gemerkt in de drempelrijke buurt waar ik woon
En? Is ie een beetje drempel vriendelijk op die hoogte ?
Of moet je zigzaggen.....
Als je wat gaat weghalen ivm scrapen, zou ik eerst eens kijken wat nu de drempels raakt. Kan best zijn dat je de stenenvanger ff moet dremelen...
(Dat is dat stukje plastic wat je onder je bumper uit ziet steken: )
Ik hoef (tot op heden ) helemaal niet te zigzaggen, het enige wat de drempel raakt is inderdaad de rubberen lip. Die zit met van die plastic splijtnagels (die je door heel de auto tegenkomt) vast, dus die haal ik er nog netjes af. Voor de rest is de bodemvrijheid nog prima.