Grtz
Nee dat deed hij niet, maar nu wel. Het nieuwe vliegwiel is niet dual-mass, waardoor bij het opkomen van de koppeling hij echt enorm 'grippy' is. Iets te snel opkomen -> Alsof je een duw in je rug krijgt, heel abrupt gevoel. Kan het niet zo uitleggen.marcel700 schreef:Floor-is schreef:Vanmorgen 8:45 begonnen, net testritje gemaakt. Moet heel erg wennen aan het single mass vliegwiel, maar dat komt denk ik wel goed
De hulpcylinder die er in zat bleek lek, die ik had gekocht had een kromme zuiger. Het bloeden van de koppelingscylinders bleek achterlijk veel werk omdat we dat niet goed hadden uitgezocht. (Kan dus heel eenvoudig, maarja daar kom je dan achter als je al bijna anderhalf uur bezig bent..)
Het druklager was finaal kapot trouwens, die viel direct uit elkaar toen we hem van de as af haalden.
Met de oude vliegwiel/ koppeling als je daarmee geschakeld had en de koppeling lied opkomen maakte de auto dan een klein dipje(sprongetje)? Moeilijk uit te leggen.Zou je mij een pb kunen sturen van de kosten van de nieuwe vliegwiel? bvd
Koop dan een zwarte autoFred schreef:Dikke gp, eindelijk es iemand die het zilver aanpakt. Nu nog het dak wrappen?
Uuuhja wel in combi met TB Maar flooris mag het allemaal zwart make. Dan lijkt ie niet zo lkkr eigen styleFred schreef:Jij hebt toch ook geen zilvere gp?
Als jij nu eens zo'n plaat voor me regelt, dan zet ik hem er wel opboy1803 schreef:Balen dat er weer iets aan de hand is. Verder ziet het zwarte er super uit. Ik kom na MU bij je langs om hem even in het echt te bekijken.
1 minpuntjeik zie volgens mij 2 gaatjes in je nummerplaat zitten. Of een nieuwe plaat bestellen of schroeven erdoorheen met dopjes. Maar aan de plek van de gaatjes te zien boor je gelijk door je achterklep heen, dat moeten we ook niet hebben haha.
gr!
waarschijnlijk zit er spelling in de ketting waardoor de spanner conti op ze max moet werken ik ga sws binnenkort ook alles laten vervangen just in caseFloor-is schreef:Update over de teringherrie uit het blok.. Bleek ontzettend eenvoudig op te lossen, maarja dat weet je altijd pas als je met iemand anders ernaar kijkt op de een of andere manier.
De kettingspanner was compleet op. Moet nog uit vinden hoe dat komt, hij zit er immers pas twee maanden op.. Om nu elke paar duizend kilometer dat ding te vervangen gaat me echt te ver.
Anyway: ik kan nu weer lekker rijden en genieten!
Dat is ook mijn overweging: ketting, geleiders, spanner en misschien dan ook gelijk de lagers maar vervangen. Zou je bijna denken dan ook gelijk de nokkenas te doen en en enfranklyn85 schreef:waarschijnlijk zit er spelling in de ketting waardoor de spanner conti op ze max moet werken ik ga sws binnenkort ook alles laten vervangen just in caseFloor-is schreef:Update over de teringherrie uit het blok.. Bleek ontzettend eenvoudig op te lossen, maarja dat weet je altijd pas als je met iemand anders ernaar kijkt op de een of andere manier.
De kettingspanner was compleet op. Moet nog uit vinden hoe dat komt, hij zit er immers pas twee maanden op.. Om nu elke paar duizend kilometer dat ding te vervangen gaat me echt te ver.
Anyway: ik kan nu weer lekker rijden en genieten!
Het is weer heel, was dus niks.boris_brznjef schreef:wat een onzin dat het nu weer stuk is. Hang je zoveel op het gas? Je lijkt me wel een nette berijder (goed warm tuffen en beschaafd klappen)
Onze sponsors