Remon's Dark Silver R53 - Sold :(
- Remonvdh
- Be Mini
Bericht
Re: Remon's R53 - Interieurmods
Ja zelf gewrapt, maar daar heb ik inderdaad niet op gelet... ach moet ik het maar opnieuw doen 

- Cheek-O
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Of een originele Dash kopen?!:p is alleen wel duur 350,- .... 

- Remonvdh
- Be Mini
Bericht
maar misschien wel mooi als ze tegengesteld staan, morgen maar even kijken
Dash is origineel, stuurkapjes nietCheek-O schreef:Of een originele Dash kopen?!:p is alleen wel duur 350,- ....

- Cheek-O
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Cheek-O
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- speedy
- NMC Legend
- BurnoutBram
- Volledig MINI minded!
Bericht
En hij zou dan alles moeten weten over het interieur tjonge tjonge 

- Cheek-O
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Remonvdh
- Be Mini
Bericht
Laatste tijd erg druk met vanalles en nog wat, maar ook met de Mini zit ik niet stil
Carbon stuurkapjes zitten er al een tijdje in en ook heb ik de airbagring gespoten in een kleur die matcht met de kleur van het JCW carbon dash. Daarnaast heb ik mijn stuur opnieuw laten bekleden, staat naar mijn idee echt een stuk dikker!
Wat ik nog als work-in-progress heb liggen zijn facelift deurpanelen, waarvan ik de buitenringen in dezelfde kleur als de airbagring aan het spuiten ben en de middengreep hoogglans zwart. Helaas laatste tijd weinig tijd om hieraan te werken... Nu eerst vanmiddag maar weer de winterwielen eronder gooien

Carbon stuurkapjes zitten er al een tijdje in en ook heb ik de airbagring gespoten in een kleur die matcht met de kleur van het JCW carbon dash. Daarnaast heb ik mijn stuur opnieuw laten bekleden, staat naar mijn idee echt een stuk dikker!
Wat ik nog als work-in-progress heb liggen zijn facelift deurpanelen, waarvan ik de buitenringen in dezelfde kleur als de airbagring aan het spuiten ben en de middengreep hoogglans zwart. Helaas laatste tijd weinig tijd om hieraan te werken... Nu eerst vanmiddag maar weer de winterwielen eronder gooien

- Remonvdh
- Be Mini
Bericht
Omdat ik dacht dat het voorlopig wel weer even genoeg is wat ik in de Mini heb gepompt... Ik heb ook even wat andere prioriteiten waar ik mijn geld beter voor kan gebruiken. En opzich is hij zonder aero skirts nog steeds wel dik dacht ik zoLars Temmink schreef:Mooi man! Waarom gingen de skirts weer weg eigenlijk?

- ginoceros
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Remonvdh
- Be Mini
Bericht
Ik heb het stuur via een vriend van me laten bekleden en heb nog twee losse sturen liggen. Ik denk dat deze meer opleveren als ik ze bekleed aanbied
Klopt, dacht dat die opmerking al ging komenGinoceros schreef:Remon, heb je je stuurtje nu te koop staan of MP ?

Ik heb het stuur via een vriend van me laten bekleden en heb nog twee losse sturen liggen. Ik denk dat deze meer opleveren als ik ze bekleed aanbied

- BurnoutBram
- Volledig MINI minded!
Bericht
Mooi man! De kapjes en knopjes van mijn stuur moet ook nog eens gespoten. Viel dat mee?
Onze sponsors