Daar heb je zeker gelijk in! Hij staat er heel erg mooi bij zo.Baseman schreef:Dank je wel Robbert voor het tippen, maar ik wil mijn eigen bumpers behouden, ik vind de mijne gewoon super mooi staan.
Het is niet duur, dat moet gezegd worden, zeker omdat het al in de juiste kleur is.
Daarbij komt dat ik denk ik kartonnen doos als slaapplek kan gaan zoeken als ik er dat nog bij koop, aanschaf mini plus de 4,5k die ik er intussen aan vertimmert heb ...
Mijn sun screens zijn nog onderweg en dan de skirts nog monteren en dan moet het eerst maar eens kerst worden of zo![]()
Nogmaals dank Robbert
My Mini Cooper S
- RobbertKoppies
- Mod virus alert!

- Contacteer:
Bericht
Re: My Mini Cooper S
http://www.flickr.com/photos/robbertk/" onclick="window.open(this.href);return false;
- Cheek-O
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
- Mike El
- Enthousiast

Bericht
Hij is ook echt zo goed als af Jos, echt een hele gave Mini die je er van hebt gemaakt!

- ginoceros
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
- Baseman
- Wingman
- Contacteer:

Bericht
Straks aub wel ff een detailfoto van een skirt en de ribjes achteraan Che, zo benieuwd
Supppeeerrrr !!Ginoceros schreef:Ik heb een Audi volgeladen vol met staaaaapels sideskirts ...
Straks aub wel ff een detailfoto van een skirt en de ribjes achteraan Che, zo benieuwd
- ginoceros
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
Geen tijd voor dat soort futiliteiten Jos, meteen monteren maar eerst ff leuke lunchplek zoekem onderweg, zonnetje schijnt !!
- 2Kaatjes
- Be Mini

- ginoceros
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
- Baseman
- Wingman
- Contacteer:

Bericht
Alles best Rob, maar er is 1 set waar mijn naam op staat2Kaatjes schreef:Hé Ché! Ik zou straks toch langskomen voor een setje skirts!?
- ginoceros
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
- ginoceros
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
- Baseman
- Wingman
- Contacteer:

- ginoceros
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
Heb trouwens nog efkes getjekt Jos maar ik zag je naam nergens op staan hoor ??

Onze sponsors