Hoi Bertil,
Mag ik vragen wat het gekost heeft inclusief verzenden?
Groetjes,
Jeroen....
Berthil, de Blauwe (Azzurra)
- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Kost bijna 300 euro bij www.lohen.co.uk Zoals bijna alles niet goedkoop als je eindelijk gevonden hebt wat je zoekt. Er zijn goedkopere maar die hebben geen carbon en/of laten de rugleuning naar voren komen.
- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Hé mooie mod,
Daar heb ik ook een tijdje naar zitten kijken. Zijn ze er ook in niet-carbon en die leuning toch niet naar voren laat komen?
Daar heb ik ook een tijdje naar zitten kijken. Zijn ze er ook in niet-carbon en die leuning toch niet naar voren laat komen?
- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik heb ze wel gezien maar alleen van eigen makelij op het Duitse mini2.info. Diegene ging ze fabriceren voor meerdere leden maar heb er verder niets meer van vernomen, ik kan het ook niet meer terug vinden.Mini Poeper schreef:Zijn ze er ook in niet-carbon en die leuning toch niet naar voren laat komen?
Zit met 4 bouten vast en is binnen 10 minuten te verwijderen. Alelen even oppassen dat je niet één van de bouten achter de plastic bekleding laat vallen, dan is het wat meer werk.èrcé schreef:is dat ding ook een beetje makkelijk te verwijderen als je net even wat meer ruimte nodig hebt?
- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Onze sponsors