Ziet er tof uit die D.L.covers ...
Nu ik um zo weer eens zie zou ik je grille gewoon zo laten en dan chrome spiegelkappen ..
Zou um niet misstaan denk ..
P.S waarom heb je trouwens achter een mooi klein nummerplaatje zitten , en voor zo'n knoepert ??
Wou dat het hier mocht van die kleine , had vroeger ook altijd het Amerikaanse model voor ...
Had vroeger een kleine nummerplaat vooraan en vond het storend dat die plaat zoveel kleiner was dan de uitsparing in de bumper. Nu past het er net in en ik kan deze niet meer afkrijgen want had het geniale idee om deze met dubbelzijdige plakband te monteren .
Chroom spiegels komen niet meer terug, vond het wat te schreeuwerig komen. Hoewel ik die ook wel leuk vond, denk alleen niet dat ik klinken en koplampringen laat spuiten, ben bang dat het te zwart gaat worden. En een beetje chroom misstaat een mini niet
Had vroeger een kleine nummerplaat vooraan en vond het storend dat die plaat zoveel kleiner was dan de uitsparing in de bumper. Nu past het er net in en ik kan deze niet meer afkrijgen want had het geniale idee om deze met dubbelzijdige plakband te monteren .
Chroom spiegels komen niet meer terug, vond het wat te schreeuwerig komen. Hoewel ik die ook wel leuk vond, denk alleen niet dat ik klinken en koplampringen laat spuiten, ben bang dat het te zwart gaat worden. En een beetje chroom misstaat een mini niet
Daarop baseer ik me ook , vind het erg cool, maar denk dat ik het snel beu word. Is voor mij ook niet de bedoeling om iets te doen en nadien gewoon terug om te wisselen.
Kunststofranden, zwarte spiegels, roosters, grille en dl covers spuiten vind ik zwart genoeg.
Foto's ga ik vnv plaatsen, heb nu een weekendje kunnen testen. Dacht eerst dat 5 mm helemaal niets ging uitmaken, maar het mag in mijn geval toch niet meer zijn dan dat ... Buiten een volle tank en ik aan het stuur zat er praktisch niets in mijn mini en toch raakt em af en toe. Wil er geen slowrider van maken en breder dan dit kon niet gecentreerd worden zei mijn bandenboer ... Het is dus maar een smal spacerke, maar dat is voldoende om het verschil in wheelgap tss voor en achter op te lossen. Dat het iets breder staat is mooi meegenomen, mijn doel is dus bereikt