Greetz BigD
marss/PW CooperS!!!!
- marss
- Volledig MINI minded!

Bericht
@ StefanCS: ik heb nog aan je gedacht om foto's te maken, maar de beugels moeten zo vreselijk verbogen worden, dat ze niet meer op het origineel lijken. Gewoon een kwestie van knutselen! Succes morgen in Benthuizen, laat me ff weten hoe het is afgelopen.
@ All: het geluidje is helemaal lekker!! Morgu
marss
dat wisten ze (geen dealer bedrijf) wel, maar "my wish was, their demand".kwiebje schreef:Raar dat ze dat niet wisten dat je de uitlaat niet vast in de rubbers mag hangen
@ StefanCS: ik heb nog aan je gedacht om foto's te maken, maar de beugels moeten zo vreselijk verbogen worden, dat ze niet meer op het origineel lijken. Gewoon een kwestie van knutselen! Succes morgen in Benthuizen, laat me ff weten hoe het is afgelopen.
@ All: het geluidje is helemaal lekker!! Morgu
marss
- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!

- StefanCS
- Bijna verslaafd

Bericht
Bij mij waren ze ook verbogen om hem recht te hangen. Hij heeft er zelfs met zijn hele gewicht aanggehangen om hem recht te krijgen. Maar bij mij is het ook verholpen, zie mij show en ride topicmarss schreef:
- marss
- Volledig MINI minded!

Bericht
So, afgelopen week even moeten afkicken van het forum, omdat mijn laptop bijna gecrashed was. Gelukkig was er nog een mogelijkheid om mijn harde schijf te back-up'pen, zodat ik niets verloren ben. Vanmiddag kon ik 'um eindelijk weer ophalen bij de laptopdoctor, uds ik ben weer online!!!!
@ all; bedankt voor de leuke reacties.
marss
@ all; bedankt voor de leuke reacties.
marss
- Pretty Cooper
- Bling-Bling Queen
Bericht

-The MINI is simply too beautiful to be true-
Wow, wat een een verwennerij na een paar MINI-loze weken!!!
Dit doet me goed, een streling voor m'n netvlies
MMMMMMMMMM, lekker stel!!!
gr, PC
*pas nog ff aan: nieuwe foto's pag 38
Dit doet me goed, een streling voor m'n netvlies
MMMMMMMMMM, lekker stel!!!
gr, PC
*pas nog ff aan: nieuwe foto's pag 38
Laatst gewijzigd door Pretty Cooper op 25 jul 2008, 22:18, 1 keer totaal gewijzigd.

-The MINI is simply too beautiful to be true-
Onze sponsors