FRENK'S.....JCW GP1309 FOR SALE
- franklyn85
- Volledig MINI minded!
Bericht
Re: FRENK'S.....JCW GP1309 revisie is begonnen :-)
Oke dat is in de autovisie ga wel ff een boekie scoren :-) thanks for the tip
burn rubber not your soul

- franklyn85
- Volledig MINI minded!
Bericht
Maak niet uit is wel leuk toch :-) ik heb de auto al 4,5 jaar en vind het nog steeds leuk

- franklyn85
- Volledig MINI minded!
Bericht
Eeeh dat is een leuke foto... Was trouwens ook een leuk evenement

- Beetle
- Mod virus alert!
Bericht
Als het de Abs module is, zoek dan ff op eBay. Daar koop je hem in Oostenrijk of Zwitserland voor €125 incl verzenden. Normaal zo rond de €800 geloof ik.
franklyn85 schreef:Nou update
De pulsgeverlinks is vervangen en de auto ontvangt weer gegevens van een draaiend wiel....
Helaas blijven de DSC en ABS lamp branden..:-(
We hebben een ander dsc pomp op de auto gezet en heeft niet gewerkt nu gaan ze de oude pomp weer terug zetten om te kijken welke meldingen de pomp die eraf kwam gaf.
Voorzover word de auto apk goedgekeurd als de pomp werkt :-/ dus nog ff afwachten
Gaat me sws al €500 weer kosten dit grapje
- franklyn85
- Volledig MINI minded!
Bericht
Nee het is DSC... aBS zit in de 1ste generatie en een GP1 heeft de eerste gen Dsc van een R56
Beetle schreef:Als het de Abs module is, zoek dan ff op eBay. Daar koop je hem in Oostenrijk of Zwitserland voor €125 incl verzenden. Normaal zo rond de €800 geloof ik.franklyn85 schreef:Nou update
De pulsgeverlinks is vervangen en de auto ontvangt weer gegevens van een draaiend wiel....
Helaas blijven de DSC en ABS lamp branden..:-(
We hebben een ander dsc pomp op de auto gezet en heeft niet gewerkt nu gaan ze de oude pomp weer terug zetten om te kijken welke meldingen de pomp die eraf kwam gaf.
Voorzover word de auto apk goedgekeurd als de pomp werkt :-/ dus nog ff afwachten
Gaat me sws al €500 weer kosten dit grapje
Nee het is DSC... aBS zit in de 1ste generatie en een GP1 heeft de eerste gen Dsc van een R56

- Beetle
- Mod virus alert!
Bericht
Ja weet ik, what's in a name. Bij mij zelfde euvel incl vaststaande remmen. Nieuwe module erin, software inkeren en klaar, €360 was ik kwijt. Mocht dat het zijn kan ik wellicht de verkoper opzoeken via Paypal.
- franklyn85
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik heb een nieuwe abs sensor links en een nieuw DSVCbrein alles werkt weer
Maar thanks for the input
Beetle schreef:Ja weet ik, what's in a name. Bij mij zelfde euvel incl vaststaande remmen. Nieuwe module erin, software inkeren en klaar, €360 was ik kwijt. Mocht dat het zijn kan ik wellicht de verkoper opzoeken via Paypal.
Ik heb een nieuwe abs sensor links en een nieuw DSVCbrein alles werkt weer
Maar thanks for the input

- franklyn85
- Volledig MINI minded!
Bericht
Met de GP heeeeeel slecht..... Die heeft gezwommen afgelopen week....:-(
De Gp ligt uit mekaar en heeft met een droger in een loods gestaan is inmiddels weer thuis en ga hem van de week weet af monteren nieuwe accu en proberen te starten
Voor derest met mij alles goed.....
De Gp ligt uit mekaar en heeft met een droger in een loods gestaan is inmiddels weer thuis en ga hem van de week weet af monteren nieuwe accu en proberen te starten
Voor derest met mij alles goed.....

Onze sponsors