Raymond schreef:Dan moet je blijkbaar wat vaker met de GP weg
Haha ja dat zei me vriendin ook al

Raymond schreef:Dan moet je blijkbaar wat vaker met de GP weg
Nee ik wil dat maar kan nig kiezen om haar auto weg te doen maaaaaar of zei dat wil :-/Raymond schreef:En zij wil graag een auto waar vier mensen in kunnen?![]()
Ben je er alsnog
Ja dat zou ook kunnen maar ach dat gaat me wel te verboris_brznjef schreef:Achterbank in de GP probleem opgelostRaymond schreef:En zij wil graag een auto waar vier mensen in kunnen?![]()
Ben je er alsnog
Die tijd hebben we gehadRaymond schreef:Koop een racebaan voor binnen, kan je ook bouwen. Zo zonde..
X2Casper schreef:Plak nou maar gewoon het woordje "niet" tussen word en verkocht
Want volgens mij heb je nog te veel lol met de GP. Verkopen kan altijd terug halen niet
In veel gevallen zie ik wel eens een vooruitgang maar een 208 gti zie ik eerder als achteruitgang. Sowieso als rijders-auto.Niekcarfreak schreef:Je hebt er nu al zoveel tijd en energie in gestopt, geniet er nog minimaal een jaartje van. Ga er in het voorjaar eens een trackday op bv.Spa mee doen of een weekendje naar de Eifel, daar komt ie tot zijn recht.
Ik ben laatst spontaan bij een Peugeot dealer binnengestapt om eens te informeren naar de 208 GTI 30th Editie maar toen ik naar huis reed in de GP dacht ik eigenlijk al "waarom zou ik geld bijleggen terwijl ik nog zoveel lol met de GP heb".