De MINI avonturen van iDarkDesign
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
Vraagje: hoe kunnen alle vier de banden nou leeglopen naar dezelfde waarde (0,9 bar)?
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
Trouwens wat me opviel is dat steeds meer benzinestations 50 eurocent vragen om de banden op te pompen
Ik snap dat zo'n apparaat wat kost, maar kom op zeg voor een beetje lucht...
Ja aan zoiets zit ik meestal ook. 2,3 is wat ze opgeven, ik doe er zelf altijd ietsje meer in.Mini Poeper schreef:Ik check ze elke maand: 2,7 bar
Trouwens wat me opviel is dat steeds meer benzinestations 50 eurocent vragen om de banden op te pompen

- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
iDD
Dit begrijp ik wel, ik kom nl steeds vaker benzinestations tegen waar de luchtapparaten gevandaliseerd zijn. Om dit op te lossen zijn ze geld gaan vragen, zodat ze als er weer eens eentje stuk gemaakt wordt de vervanging makkelijk te bekostigen is.CooperS-lightningblue schreef:Ja aan zoiets zit ik meestal ook. 2,3 is wat ze opgeven, ik doe er zelf altijd ietsje meer in.Mini Poeper schreef:Ik check ze elke maand: 2,7 bar
Trouwens wat me opviel is dat steeds meer benzinestations 50 eurocent vragen om de banden op te pompenIk snap dat zo'n apparaat wat kost, maar kom op zeg voor een beetje lucht...
iDD
- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Ik weet er daarom gelukkig daarom enkele die gratis zijn. Soms gaan Henk en ik ook tegelijk, want voor 50 cent kun je gemakkelijk acht banden voor oppompen.CooperS-lightningblue schreef: Trouwens wat me opviel is dat steeds meer benzinestations 50 eurocent vragen om de banden op te pompenIk snap dat zo'n apparaat wat kost, maar kom op zeg voor een beetje lucht...
- florisvandam
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Betalen voor lucht, daar heb ik echt nog nooit van gehoord!!
Ook het gevoel dat je teveel premie voor je MINI verzekering betaalt!!!
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
Dan ga jij vast altijd naar dezelfde pomp toe, waar het toevallig gratis is.
De opbrengst van zon 50-cent apparaat zal toch wel meevallen? Vergeleken met de extra kosten van het apparaat?
Het voordeel van de betaalde automaten lijkt me meer het voorkomen van vandalisme. Alleen gratis apparaten worden gemold+ als je eerst iets moet betalen voordat het werkt is het ook niet aantrekkelijk meer om te slopen.
De opbrengst van zon 50-cent apparaat zal toch wel meevallen? Vergeleken met de extra kosten van het apparaat?
Het voordeel van de betaalde automaten lijkt me meer het voorkomen van vandalisme. Alleen gratis apparaten worden gemold+ als je eerst iets moet betalen voordat het werkt is het ook niet aantrekkelijk meer om te slopen.
Gr, Marcel
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
Geen idee wat zo'n apparaat moet kosten, kan eigenlijk niet al te veel zijn. Maar ja, als je tegenwoordig ergens geld uit kan halen, dan doen we het ook...
Wel jammer dat het zo ver gaat. Er is bij ons in de buurt één pomp gratis, maar die is altijd kapot... 

Onze sponsors