GeoBem007's DS Cooper D @ MU p.104
- GeoBem007
- Volledig MINI minded!
Bericht
Statiefje (MF 055XproB) besteld vorige week donderdag in de UK. Vandaag aangekomen, een statiefkop (804 RC2) gaan halen bij Foto Konijnenberg en dan maar een paar testfoto's gemaakt 
Eerste foto is een 'terugblik' op een van mijn eerste goeie foto's van de MINI, nu bijna een jaar geleden (ja, verjaardag dit weekend!)
1 april 2009 (paar dagen na levering)

23 maart 2010

Eerste foto is een 'terugblik' op een van mijn eerste goeie foto's van de MINI, nu bijna een jaar geleden (ja, verjaardag dit weekend!)
1 april 2009 (paar dagen na levering)

23 maart 2010

- parklaneworks
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Mooi statief incl. kop die je hebt gekocht
Gave foto's
en een mooie achtergrond!
Een hele vooruitgang ten opzichte van een jaar geleden
!!

Gave foto's

Een hele vooruitgang ten opzichte van een jaar geleden

- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Wat voor lens gebruik je voor dit soort foto's? met die tele(tubbies) lens van mij lukt dat nooit
Geo..nice pics!!GeoBem007 schreef:![]()
Wat voor lens gebruik je voor dit soort foto's? met die tele(tubbies) lens van mij lukt dat nooit

- GeoBem007
- Volledig MINI minded!
Bericht
Hoe bedoel je?
Ik heb een Sigma 10-20 F3.5 maar het effect wordt bekomen door software en niet door hardware
Tenzij je refereert naar het breedhoek.. Ja, 10-20 lens hé
Jouwe begint zeker eind de 10, begin de 20?
EDIT: Ben er nu wel van overtuigd dat je het breedhoek-aspect bedoelt.. Lens met een grote hoek hé! Canon heeft een 10-22, Sigma een 10-20, Tamron een 10-24 en ik geloof dat Sigma binnenkort met een 8-15 komt oid.
Ik heb een Sigma 10-20 F3.5 maar het effect wordt bekomen door software en niet door hardware

EDIT: Ben er nu wel van overtuigd dat je het breedhoek-aspect bedoelt.. Lens met een grote hoek hé! Canon heeft een 10-22, Sigma een 10-20, Tamron een 10-24 en ik geloof dat Sigma binnenkort met een 8-15 komt oid.
Laatst gewijzigd door GeoBem007 op 23 mar 2010, 18:46, 1 keer totaal gewijzigd.
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Ik heb alleen een EFS 18-200 mm lens...ik zou wel een wat meer groothoek? lens willen om een beetje dat bolle effect te krijgen...heb ik dan bv eeb 8-15 of 10-24 nodig?
Ja, was mss beetje onduidelijkGeoBem007 schreef:Hoe bedoel je?

Ik heb alleen een EFS 18-200 mm lens...ik zou wel een wat meer groothoek? lens willen om een beetje dat bolle effect te krijgen...heb ik dan bv eeb 8-15 of 10-24 nodig?
- GeoBem007
- Volledig MINI minded!
Bericht

Wielen, ja..
Schroefset, mss. Als ik wat met Greg kan regelen..
En dan nog een paar dingen, oa iets dat ik nog nooit op een MINI heb gezien
Bedankt voor de complimentjes
Maar na bijna een jaar en 29.000km raakt een mens wel eens een beetje uitgekeken
Koplampen worden niet zwartnielz schreef:Zwarte lampen andere wielen en een schoefkitje?
Voor de rest weet ik niet wat je er nog aan kunt doen.
Denk wel dat dit een van de mooiste R56D van het forum is.niet

Wielen, ja..
Schroefset, mss. Als ik wat met Greg kan regelen..

En dan nog een paar dingen, oa iets dat ik nog nooit op een MINI heb gezien

Bedankt voor de complimentjes

Maar na bijna een jaar en 29.000km raakt een mens wel eens een beetje uitgekeken

Onze sponsors