Ik volg de rodenburgs niet, maar foto is genomen bij het D-hotel op de pottelberg, en dat is wel vlakbij waar ze de opnames maken dacht ik.
Als verlaging toch wat langer zal duren dan ik had gepland, dan moeten er andere dingen komen he. Binnenkort maar es kijken voor zwarte grille en es informeren naar dat bedieningspaneel. Dat zilver past echt niet ...
Fre's MCS Clubman: announcement
- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Zie foto's in mijn SYR wat 17" doet onder een verlaagde (nur Federn) Clubman.
Kan me daar niet echt druk om maken...GeoBem007 schreef:Zwarte bediening zou echt heerlijk zijn.
Je hebt toch al een zwarte grill...? Zou veren van bestellen en monteren!Fred schreef:Als verlaging toch wat langer zal duren dan ik had gepland, dan moeten er andere dingen komen he. Binnenkort maar es kijken voor zwarte grille en es informeren naar dat bedieningspaneel. Dat zilver past echt niet ...
Zie foto's in mijn SYR wat 17" doet onder een verlaagde (nur Federn) Clubman.
- Fred
- Volledig MINI minded!
Bericht
Vandaag nieuwe lampies gestoken, knipperlichten met zilveren coating voor en achter en nieuwe lampies voor kentekenverlichting. Hoop miserie gehad... Ik had men handleiding erbij genomen om er zeker van te zijn dat ik het type lamp juist had. Niet doen dus... Ben drie keer moeten terug gaan
. Al bij al is het me goedkoper uitgekomen, had eerst zo'n buisvormig set pilots (met de plus en min pool aan de uiteinden) voor mijn kentekenverlichting aan 30euro. Toen gezien dat er eig gewoon lampen inzaten, had nog wel een paar setjes liggen. Gelukkig kent die kerel me al een beetje een heeft ie me gewoon mijn geld terug gegeven. In da handleiding staan ook twee verschillende types knipperlichten aangegeven, is dus ook geen waar
.
Kleine mods, dus ik mag weer wat foto's maken
. Al zie je er eigenlijk bijna niets van op de foto's

Wou nog een set gele lampen steken voor mijn mistlichten, maar die zijn er praktisch niet in H8
. Weet iemand of dat wel het juiste type is? Of is dat nog een fout in de handleiding?

Kleine mods, dus ik mag weer wat foto's maken

Wou nog een set gele lampen steken voor mijn mistlichten, maar die zijn er praktisch niet in H8

Laatst gewijzigd door Fred op 29 mei 2010, 18:38, 2 keer totaal gewijzigd.
- Fred
- Volledig MINI minded!
Bericht
Mijn ideeën tot nu toe zijn:
zwarte grille
zwarte raamomlijsting
zwarte side vents
en mss reflectoren achteraan zwart
Koplampringen en tankdop chroom houden
Striping vind ik nogal twijfelachtig, mss doe ik dat later wel es als ik een nieuwe look wil ofzo. Ben de shops die ik gemaakt heb al niet meer mooi, of beu gezien
maar ben benieuwd, wat zou je wit maken?
zwarte grille
zwarte raamomlijsting
zwarte side vents
en mss reflectoren achteraan zwart
Koplampringen en tankdop chroom houden
Striping vind ik nogal twijfelachtig, mss doe ik dat later wel es als ik een nieuwe look wil ofzo. Ben de shops die ik gemaakt heb al niet meer mooi, of beu gezien

maar ben benieuwd, wat zou je wit maken?
Onze sponsors