FRENK'S.....JCW GP1309 FOR SALE
- franklyn85
- Volledig MINI minded!

- PepperWhite
- Volledig MINI minded!

Bericht
X3Fred schreef:x2Ivo schreef:Staat 'm inderdaad goed, maar toch zou ik de rand van de grille nog een keer mee laten spuiten.
- Peter
- Volledig MINI minded!

Bericht
Valt me tegen... Ik denk door de zilveren striping rond de scoop. Het zwarte van de grille zit te dichtbij het zilver van de striping en dat maakt dat de grille misplaatst is. Te rommelig.
Het bewijs dat smaken verschillen.
Wielkastranden kan wel aardig staan maar de zwarte randen maken de MINI juist tot wat het is. Daar hoor je gewoon vanaf te blijven.
Wielkastranden kan wel aardig staan maar de zwarte randen maken de MINI juist tot wat het is. Daar hoor je gewoon vanaf te blijven.
- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!

Bericht
Ik ben erg vd aerogrilles , maar ik weet ook niet zeker of ik het nu mooier vindt dan de originele ..
Blijft het een raar ding vinden zo'n GP ..
Blijft het een raar ding vinden zo'n GP ..
- Hans
- Volledig MINI minded!

Bericht
Terug bouwen die hap!
X2!peter schreef:Valt me tegen... Ik denk door de zilveren striping rond de scoop. Het zwarte van de grille zit te dichtbij het zilver van de striping en dat maakt dat de grille misplaatst is. Te rommelig.
Terug bouwen die hap!
- franklyn85
- Volledig MINI minded!

Bericht
Nope vind het mooi, alleen die rand word meegespoten als ik de motorkap laat doen denk voorjaar als die sneeuw elende voorbij is.... 
burn rubber not your soul

- franklyn85
- Volledig MINI minded!

- franklyn85
- Volledig MINI minded!

Bericht
....
tuurlijk wat denk jij, is ogrineelspeedy schreef:mooi hoor Frenkwel orginele grille bewaren
burn rubber not your soul

- franklyn85
- Volledig MINI minded!

Onze sponsors