Ja is onze familie auto, dus word overal voor gebruikt.
Van die aantal cellen wist ik, alleen niet dat het geluid ook meer werd.
Goed om te weten dit, zal eens gericht prijzen op gaan vragen dit alles mee nemende.
JJJJ, Chili Red R56 *verkocht*
- JJJJ
- Volledig MINI minded!
- JJJJ
- Volledig MINI minded!
Bericht
Re: JJJJ, CR Cooper; Kat kapot, waterpomp kapot what's next.
Zoooo... Even graven en daar is m'n topic weer.
Er is ondertussen vanalles gebeurd, na de vele kwalen die tevoorschijn kwamen en ondertussen gemaakt zijn heerlijk op vakantie geweest. De mini heeft zich weer 3500 km goed gehouden, dus wrs zat het wel goed.
Toch de afgelopen weken last van het haperende auto, eerst enkel met koude motor, later ook met warme motor.
De motor ging zelf een toerental opzoeken etc. kan het niet echt uitleggen.
Naar de dealer geweest en laten horen. Die hadden het wel eens eerder gehoord/meegemaakt dus een afspraak gemaakt op de motor te resetten. Iets met adaptiewaarden terug naar fabrieksintellingen of iets dergelijks.
Ik moet t afkloppen, maar de Mini rijdt nu al vanaf vrijdagmiddag zonder problemen.
Laten we het hopen dat dit nu echt t laatste is geweest en we voorlopig weer zonder problemen kunnen rijden.
Dus binnenkort maar eens een klein reisje maken om weer een nieuwe, kleine (maar o zo fijne) mod te gaan halen.
Er is ondertussen vanalles gebeurd, na de vele kwalen die tevoorschijn kwamen en ondertussen gemaakt zijn heerlijk op vakantie geweest. De mini heeft zich weer 3500 km goed gehouden, dus wrs zat het wel goed.
Toch de afgelopen weken last van het haperende auto, eerst enkel met koude motor, later ook met warme motor.
De motor ging zelf een toerental opzoeken etc. kan het niet echt uitleggen.
Naar de dealer geweest en laten horen. Die hadden het wel eens eerder gehoord/meegemaakt dus een afspraak gemaakt op de motor te resetten. Iets met adaptiewaarden terug naar fabrieksintellingen of iets dergelijks.
Ik moet t afkloppen, maar de Mini rijdt nu al vanaf vrijdagmiddag zonder problemen.
Laten we het hopen dat dit nu echt t laatste is geweest en we voorlopig weer zonder problemen kunnen rijden.
Dus binnenkort maar eens een klein reisje maken om weer een nieuwe, kleine (maar o zo fijne) mod te gaan halen.
- Raymond
- Volledig MINI minded!
Bericht
Volgens mij heb ik dit nog niet eerder gelezen, hoop voor jullie dat het idd nu over mag zijn.
Kan me zo voorstellen dat je niet erg gemakkelijk in je auto zit ..
Meer herrie jah?JJJJ schreef:Zoooo... Even graven en daar is m'n topic weer.
Volgens mij heb ik dit nog niet eerder gelezen, hoop voor jullie dat het idd nu over mag zijn.

- JJJJ
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik had er ook nooit van gehoord, van adaptiewaarden, maar voorlopig rijdt tie zonder haperen of op hol geslagen toerentallen, dus ik vind het best wat ze gedaan hebben.
Het zou ook het gasklephuis kunnen zijn, maar dat hoop ik niet want dat klinkt duur..
Re:
Meer herrie... dat zat in de planning toen de waterpomp naar de kl*te ging... Dat maar over laten gaan toen.Raymond schreef:Meer herrie jah?
Ik had er ook nooit van gehoord, van adaptiewaarden, maar voorlopig rijdt tie zonder haperen of op hol geslagen toerentallen, dus ik vind het best wat ze gedaan hebben.
Het zou ook het gasklephuis kunnen zijn, maar dat hoop ik niet want dat klinkt duur..

- Raymond
- Volledig MINI minded!
- BMX
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Re: JJJJ, CR Cooper;
De poes houd zich ook stil nu? Of hebben ze die vervangen?
Volgende mod is dus uitlaat? Of...
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer
) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer

MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
- JJJJ
- Volledig MINI minded!
Bericht
Poes is vervangen voor een 300cel sportmodel.
Minder lawaai dan de lege kat die het uiteindelijk was, maar toch wat meer dan een standaard kat.
Nu de motor gereset is, loopt tie weer lekker soepel en vlot als in de vakantie.
Volgende mod is geen uitlaat, al zit die nog wel in gedachten..
Maar dat zou dan toch pas in het voorjaar en tegen die tijd gaan we weer eens voor APK. Misschien een mooi moment om de jongens wat meer ruimte te geven achterin. (Zit eigenlijk wel in gedachten al in een clubman S)
BMX schreef:De poes houd zich ook stil nu? Of hebben ze die vervangen?
Poes is vervangen voor een 300cel sportmodel.
Minder lawaai dan de lege kat die het uiteindelijk was, maar toch wat meer dan een standaard kat.
Nu de motor gereset is, loopt tie weer lekker soepel en vlot als in de vakantie.
Volgende mod is geen uitlaat, al zit die nog wel in gedachten..
Maar dat zou dan toch pas in het voorjaar en tegen die tijd gaan we weer eens voor APK. Misschien een mooi moment om de jongens wat meer ruimte te geven achterin. (Zit eigenlijk wel in gedachten al in een clubman S)
- JJJJ
- Volledig MINI minded!
- Cannuccia
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Jeuj!! Klein klusje, heb je zo gedaan.
MINI F56 Cooper Iced Chocolate ~ KW V1 ~ Speedline Marmora 18x8 ET45
Justa Cooper

Vorige projecten:
~ De Cabbie ~ De Dubman ~ De AB R50 ~ De eerste ~
Justa Cooper

Vorige projecten:
~ De Cabbie ~ De Dubman ~ De AB R50 ~ De eerste ~
- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
wat gaat er gebeuren?
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- JJJJ
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik laat het aan de expert over en zal goed meekijken zodat ik het daarna zelf kan doen als dat dan nodig zal zijn.Cannuccia schreef:Jeuj!! Klein klusje, heb je zo gedaan.
- speedy
- NMC Legend
- Raymond
- Volledig MINI minded!
- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- JJJJ
- Volledig MINI minded!
Bericht
Er zit wel wat in, in wat je zegt..maar t is geen bumper.
Daveke-Orranje schreef:Ik gok op een JCW Aero bumper
Er zit wel wat in, in wat je zegt..maar t is geen bumper.

Onze sponsors