
R53; Goodbye my friend! P97
- BMX
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Locatie: Rosmalen
Bericht

MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer
) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer

MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
- BMX
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Locatie: Rosmalen
Bericht
Maar de rest van je tips, hints en tricks zijn wel verwerkt!
Ik heb echter wel dat mijn koelwater een paar graden warmer is nu.. komt dat doordat de waterpomp sneller draait en dus voor meer druk in het systeem zorgt?
Ik had vóór de ombouw vaak rond de 85/86graden.. nu rond de 90. Niets schokkends dus maar viel me op
Klopt!cooperke s schreef:Vragen staat vrij,
Maar de rest van je tips, hints en tricks zijn wel verwerkt!
Ik heb echter wel dat mijn koelwater een paar graden warmer is nu.. komt dat doordat de waterpomp sneller draait en dus voor meer druk in het systeem zorgt?
Ik had vóór de ombouw vaak rond de 85/86graden.. nu rond de 90. Niets schokkends dus maar viel me op
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer
) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer

MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
- BMX
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Locatie: Rosmalen
Bericht
Maar de rest van je tips, hints en tricks zijn wel verwerkt!
Ik heb echter wel dat mijn koelwater een paar graden warmer is nu.. komt dat doordat de waterpomp sneller draait en dus voor meer druk in het systeem zorgt?
Ik had vóór de ombouw vaak rond de 85/86graden.. nu rond de 90. Niets schokkends dus maar viel me op
Klopt!cooperke s schreef:Vragen staat vrij,
Maar de rest van je tips, hints en tricks zijn wel verwerkt!
Ik heb echter wel dat mijn koelwater een paar graden warmer is nu.. komt dat doordat de waterpomp sneller draait en dus voor meer druk in het systeem zorgt?
Ik had vóór de ombouw vaak rond de 85/86graden.. nu rond de 90. Niets schokkends dus maar viel me op
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer
) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer

MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
- cooperke s
- Bijna verslaafd
- Locatie: Provincie Antwerpen(Belgie)
Bericht
Is allemaal een combinatie van een verandering,dus ja,je blijft bezig he
Full aluminium radiator kopen
?
Is een combinatie van alles he Richard,bij de montage van de pulley laat je de waterpomp en charger sneller draaien,meer druk en hogere temps in het blok en in de koelcirculatie.Eigenlijk zou je kunnen zeggen dat de waterpomp je water meer laat circuleren,klopt.Maar je gaat tevens ook de druk opvoeren dus meer warmte creerenBMX schreef:Klopt!cooperke s schreef:Vragen staat vrij,
Maar de rest van je tips, hints en tricks zijn wel verwerkt!
Ik heb echter wel dat mijn koelwater een paar graden warmer is nu.. komt dat doordat de waterpomp sneller draait en dus voor meer druk in het systeem zorgt?
Ik had vóór de ombouw vaak rond de 85/86graden.. nu rond de 90. Niets schokkends dus maar viel me op
Is allemaal een combinatie van een verandering,dus ja,je blijft bezig he

Full aluminium radiator kopen

- BMX
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Locatie: Rosmalen
Bericht
Oliekoeler staat in de planning!
Maar ik ga eens rond kijken naar een leuke oplossing. Eens kijken of er een Groupbuy mogelijk is want er zijn zoveel mogelijkheden.
Je kan een plaat onder het filter plaatsen en daarvan aftappen of je kan vanaf het blok direct nemen.
Dan zijn dr ook nog verschillende soorten leidingen, aansluitingen, aantal rijen koelers, verschillende merken en allemaal pretenderen ze het beste te zijn
duss...
Ik ga eens want winkelen en ideeën opdoen
Maar ik ga eens rond kijken naar een leuke oplossing. Eens kijken of er een Groupbuy mogelijk is want er zijn zoveel mogelijkheden.
Je kan een plaat onder het filter plaatsen en daarvan aftappen of je kan vanaf het blok direct nemen.
Dan zijn dr ook nog verschillende soorten leidingen, aansluitingen, aantal rijen koelers, verschillende merken en allemaal pretenderen ze het beste te zijn

duss...
Ik ga eens want winkelen en ideeën opdoen
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer
) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer

MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
- cooperke s
- Bijna verslaafd
- Locatie: Provincie Antwerpen(Belgie)
- BMX
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Locatie: Rosmalen
Bericht
Ach.. ik doe toch niet mee met de PK- of koppel-wedstrijd..
Ik ga voor de fun, dus een oliekoeler is alleen nodig voor de momenten dat ik weer eens op het circuit dat Zuid-Frankrijk heet rij
Ik ga voor de fun, dus een oliekoeler is alleen nodig voor de momenten dat ik weer eens op het circuit dat Zuid-Frankrijk heet rij

MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer
) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer

MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
- franklyn85
- Volledig MINI minded!
- Locatie: heemskerk
Bericht
ik draaide wel is de koeldop eraf en voordat ik deze thermostaat had stond er megaveel druk op het systeem en ik heb me deze thermostaat ook eens de dop eraf gehaald en dan komt er 1 pufje lucht uit en dat is ook alles.
Kijk aangezien het water van de 4de cilinder komt en daarvoor gemeten word wil jij niet weten hoe warm het water op cilinder 1 is dus ik zou voor een M7 thermostaat gaan of 1 van krumm.... ik rij hierzelf nu ook mee water blijft lkkr koel en als je een keer op het gas trapt niet meteen hoger dan 90 graden......BMX schreef:Klopt!cooperke s schreef:Vragen staat vrij,
Maar de rest van je tips, hints en tricks zijn wel verwerkt!
Ik heb echter wel dat mijn koelwater een paar graden warmer is nu.. komt dat doordat de waterpomp sneller draait en dus voor meer druk in het systeem zorgt?
Ik had vóór de ombouw vaak rond de 85/86graden.. nu rond de 90. Niets schokkends dus maar viel me op
ik draaide wel is de koeldop eraf en voordat ik deze thermostaat had stond er megaveel druk op het systeem en ik heb me deze thermostaat ook eens de dop eraf gehaald en dan komt er 1 pufje lucht uit en dat is ook alles.

burn rubber not your soul


Onze sponsors