Brightness' Hyper Blue R53
- Klatsie
- Volledig MINI minded!
Bericht
Re: Brightness' Hyper Blue R53 - custom stuur p.38
Echt super stuur zo zeg! Complimenten...:-)
Peugeot 205 GTI, Audi 80 Coupe 2.3L V6, Renault Clio 2.0 16V, Peugeot 306 GTI, Opel Astra 1.6, Audi 80 Coupe 2.8L V6, Renault Megane Coupé 2.0 16V, Audi A8 4.2 V8, Mini Cooper S
- Ivo
- Volledig MINI minded!
- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Mocht iemand dit ook willen doen, ik heb nog een donorstuurtje liggen voor 25 euro, een driespaakje
- Cheek-O
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Ziet er mooi uit in het blauw en in combi met interieur!!
Lijkt het zo, of vind ik het stuur iets te dik?
Voor de rest... TOP!
Lijkt het zo, of vind ik het stuur iets te dik?
Voor de rest... TOP!
- Brightness
- NMC Legend
Bericht
Bedankt allemaal voor de reacties.
De platte onderkant is idd een kwestie van smaak. Persoonlijk vind ik het super staan en ook onderscheidend in een MINI. Scheelt ook enorm qua beenruimte met instappen. Kan ik goed gebruiken met mijn 1.68m!
De platte onderkant is idd een kwestie van smaak. Persoonlijk vind ik het super staan en ook onderscheidend in een MINI. Scheelt ook enorm qua beenruimte met instappen. Kan ik goed gebruiken met mijn 1.68m!

Knopjes zitten nog prima op zijn plekkie...ajede schreef: Maarre, zitten die mf toetsen wel vast?![]()

Ik heb het bij carsdream.com laten doen. Ze zijn te vinden via (Duitse) ebay. Het werkt in principe op ruilbasis. Je betaalt het stuur + borgkosten voor je eigen stuur. Deze borg krijg je terug als je het oude stuur retourneert. Kosten waren in mijn geval EUR 280 (+ EUR borg). Vind ik persoonlijk meevallen voor custom werk. Een JCW stuur kost hetzelfde.mushrop schreef:Waar heb je dit laten doen en waar moet je aan denken qua kosten?
Dat lijkt zo. Het stuur ziet er voor het oog dikker uit, maar het scheelt vrijwel niets met het OEM 3-spaaks stuur. Achteraf gezien had hij voor mij zelfs nog wel iets dikker mogen zijn.Cheek-O schreef:Lijkt het zo, of vind ik het stuur iets te dik? !
- kwiebje
- Volledig MINI minded!
- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
Haha, geniaal die reactie over die onderkant
Maar jemoet dus een borg betalen voor een "leenstuur"? Begrijp ik dat goed?

Maar jemoet dus een borg betalen voor een "leenstuur"? Begrijp ik dat goed?
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

- Brightness
- NMC Legend
Bericht
Je betaalt borg omdat zij je een compleet nieuw stuur toesturen. De aanschafprijs is gebaseerd op het laten bewerken van je eigen stuur. Ze willen dus uiteindelijk een stuur terugzien. Je kunt er ook voor kiezen om je eigen stuur op te sturen. Dan hoef je de borg natuurlijk niet te voldoen. Je moet hef dan alleen een maand zonder stuur in je auto doen en bij mij rijdt dat zo lastig...

- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ja dat valt niet mee idd 

MINI Dubman '07 PureSilver

- wheeler
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- _____Lars
- 4 op een rij!
Bericht
Heeeel erg gaaf. En die platte onderkant vind ik juist iets hebben!
- Cheek-O
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Ok ok... Ik snap wat je bedoeld met instappen:p
Als ik soms te snel instap zit ik vast tegen het stuur:p hahaha
Als ik soms te snel instap zit ik vast tegen het stuur:p hahaha
- BurnoutBram
- Volledig MINI minded!
Bericht
Mooi werk en voor die prijs moet je het zeker niet laten!
- spenki
- Sponsor
- Contacteer:
Onze sponsors