geschrobt pics op p68

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
Casper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

Re: COUPE S Diagnose gesteld

29 aug 2014, 16:57

:mrgreen:
Afbeelding

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
Ipsje
Be Mini
Be Mini

29 aug 2014, 17:10

louisvdd76 schreef:Top Casper. Straks weer lekker sturen in je dikke Coupe...
2x
Afbeelding
Ward
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

01 sep 2014, 10:46

Leuke spot op autojunk:

http://www.autojunk.nl/2014/09/mini-coupe-cooper-s-2

Hopen dat ie snel weer gemaakt wordt, want het blijft een dikke ride! 8)
Raj
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

01 sep 2014, 14:22

Wat staat die hoog achter? :O
Casper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

Re: COUPE S Autojynk spot P39

01 sep 2014, 17:05

:icon_top:

Zag hem net ook op FB voorbij komen. Ik heb hier een leensetje eronder van Cobra omdat me eigen veren voor service bij Cobra zijn
Afbeelding

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
Ipsje
Be Mini
Be Mini

Re: COUPE S Autojunk spot P39

02 sep 2014, 18:15

En nog iets gehoord??
Afbeelding
Casper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

02 sep 2014, 20:04

ja, ze bellen zowat om de dag, Maar je kan goed merken dat ze er een projectje van gemaakt hebben om hem goed te krijgen. Alles wat ze tegenkomen waar ze ook maar hun twijfels bij hebben vervangen ze. heb het gevoel dat ik zometeen een halve nieuwe motor krijg :mrgreen: Vandaag hebben ze de bestelde onderdelen, Vanos, nokkenastiminggevalletje :mrgreen: en nog meer technische termen vervangen. En ze hadden zo iets van hmmmm die thermostaat en behuizing we weten het niet. Dus die hebben ze ok maar vervangen. Morgen is alles klaar en gaan ze proefrijden. En gaan ze met de auto naar Rijswijk voor een eindcheck dus ik hoop dat ik hem met het weekend weer terug heb. :))
Afbeelding

louisvdd76
De Scheurende Rechter
Contacteer:
Nederland

02 sep 2014, 20:31

Wat zei je... Deadline is vrijdag 12-9 want 14-9 moet hij shinen bij de rit.
Casper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

Re: COUPE S komt voorlopig NIET terug

03 sep 2014, 20:42

Vandaag bericht gehad dat de coupe voorlopig niet terug komt :'(

Ze dachten het gevonden te hebben en een hele rits aan onderdelen vervangen.

*VANOS unit
*Nokkenastiming unit
*Magneetventielen in en uitgaand
*Nokkenastiming afgesteld
*Thermostaat
*Thermosstaathuis

Echter de coupe ging vandaag voor een eindcheck weg, en die verliep niet goed. De auto deed het prima maar de degene die de check deed (Volgens mij de mensen uit Rijswijk) maar dat weet ik niet zeker. Wou hebben dat alles weer los ging om te kijken of alles goed de check had doorstaan. En toen bleek dat er (sorry ik zal het wel verkeerd schrijven maar het is zo gezegd) Dy Ma of DME computer hij zit onder het oliefilter is beschadigd door hele lichte olierestanten lekkage? En ze willen de coupe niet vrij geven voor dat die ook vervangen is plus de leidingen die eventueel de lekkage hebben verzaakt inclusief alle ventielen. Kosten :shock: Alleen die computerunit kost al 1400 euro ex de BTW en dan komt de leidingen en zo er nog bij en dan moeten ze nog sleutelen. Dus dat moet formeel door MINI Nederland goedgekeurd worden voordat ze het moeten bestellen en die dingen hebben ze zo niet op voorraad dus dat gaat ook ff duren :O Voor me gevoel is dan bijna alles vervangen op het blok na dus krijg dan wel weer een zo goed als nieuwe MINI terug. Wat ben ik blij met de fabrieksgarantie want als je dit zelf zou moeten betalen pffff dit loopt echt in de duizenden euro's
Laatst gewijzigd door Casper op 03 sep 2014, 22:41, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding

louisvdd76
De Scheurende Rechter
Contacteer:
Nederland

03 sep 2014, 20:48

Zo: not normal zeg maar. Maar wat ben jij blij dat je garantie hebt
Klatsie
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

03 sep 2014, 20:55

Mooi klote allemaal voor je man. En maar hopen dat je een goed gevoel bij de auto hebt/krijgt als je m eenmaal terug hebt.
Peugeot 205 GTI, Audi 80 Coupe 2.3L V6, Renault Clio 2.0 16V, Peugeot 306 GTI, Opel Astra 1.6, Audi 80 Coupe 2.8L V6, Renault Megane Coupé 2.0 16V, Audi A8 4.2 V8, Mini Cooper S
Rene-cooper
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid

03 sep 2014, 21:41

heb je deze mini 2e hands gekocht of nieuw? En hoelang heb je deze auto nu? En niet om het een of ander maar Mini mag er als service nog wel 2 jaar garantie bijgeven als service :-)
Casper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

03 sep 2014, 21:50

Rene-cooper schreef:heb je deze mini 2e hands gekocht of nieuw? En hoelang heb je deze auto nu? En niet om het een of ander maar Mini mag er als service nog wel 2 jaar garantie bijgeven als service :-)
Het was een demo van BMW/MINI Nederland daarom was/is het best wel zo'n speciale uitvoering met al die opties. Toen ik hem kocht was hij 6 mnd. En hij is nu bijna 2 jaar oud.
Afbeelding

Ipsje
Be Mini
Be Mini

03 sep 2014, 21:55

Wat een verhaal Casper, hadden ze bij mini Amsterdam deze lekkage niet gezien??
Afbeelding
Casper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

03 sep 2014, 22:49

Ipsje schreef:Wat een verhaal Casper, hadden ze bij mini Amsterdam deze lekkage niet gezien??
Geen idee Frank wie het gevonden heeft ben wel blij dat ze het gevonden hebben anders had ik hem weer meegekregen en na een tijdje weer problemen gehad. Ze doen echt hun best en ze willen geloof ik bijna net zo graag als ik dat het opgelost word.
Klatsie schreef:Mooi klote allemaal voor je man. En maar hopen dat je een goed gevoel bij de auto hebt/krijgt als je m eenmaal terug hebt.
Na deze grondige aanpak zal dat wel goed komen. Zo langzamerhand is dan alles nieuw
Afbeelding

Terug naar “Show your ride”