Hallo RemcoMini,
Zijn dit de zogeheten Puddle Lights? Ik zou ze namelijk ook willen monteren in de F55. Was even benieuwd hoe makkelijk de originele lampen eruit gaan.
Mijn F56S JCW - Mini foto's (P46)
- RemcoMINI
- Volledig MINI minded!
Bericht
Re: Mijn F56S JCW - Modje Deurverlichting p38
Zo te zien op de dorpel werkt 't! Vanavond maar even verder kijken als het buiten donker is hoe het op de straat schijnt...

Net bij de GAMMA in Bussum 'Rule #1' met een leuke Classic. Zo te zien van een liefhebber, in ieder geval een bezoeker van de IMM2008.

Net bij de GAMMA in Bussum 'Rule #1' met een leuke Classic. Zo te zien van een liefhebber, in ieder geval een bezoeker van de IMM2008.

"Orange is the happiest color!"

- RemcoMINI
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik heb deze 'handleiding' gebruikt, hoewel mijn lampjes weer net een beetje anders zijn. Staat bijvoorbeeld geen rechts/links op, dus even aansluiten en op je hand schijnen hoe en of ze branden. Voor de F zit er een los 'adapter' snoertje bij (zie de laatste foto op de vorige pagina).

Ben er tevreden mee, hoewel... ik moet vanavond nog even zien of ze wel genoeg licht geven!
Mijn F56S JCW - Modje Deurverlichting p38
Verwijderen is een klusje van niks. Even je nagel er tussen, of een schroevendraaier en langzaam/voorzichtig lostrekken; het zit geklemd. Het plaatsen van dit setje was wat lastiger, omdat het nogal strak weer terug er in moet (onder een hoek, dat maakt het lastig). Beetje duwen en wat ik gedaan heb is met het puntje van een mesje een beetje 'begeleiden'. Je leest ook wel dat er lieden zijn die wat 'vlees' wegvijlen zodat het makkelijker gaat, maar daar had ik geen zin in. Al met al is dit klusje met een paar minuutjes geklaard!Ronny schreef:Hallo RemcoMini,
Zijn dit de zogeheten Puddle Lights? Ik zou ze namelijk ook willen monteren in de F55. Was even benieuwd hoe makkelijk de originele lampen eruit gaan.
Ik heb deze 'handleiding' gebruikt, hoewel mijn lampjes weer net een beetje anders zijn. Staat bijvoorbeeld geen rechts/links op, dus even aansluiten en op je hand schijnen hoe en of ze branden. Voor de F zit er een los 'adapter' snoertje bij (zie de laatste foto op de vorige pagina).

Ben er tevreden mee, hoewel... ik moet vanavond nog even zien of ze wel genoeg licht geven!

- P5ycH0
- Volledig MINI minded!
Bericht
RemcoMINI schreef:@P5ycH0, heb je nog tijd en een meetlint gevonden? Ik ben eigenlijk nog wel benieuwd.

- RemcoMINI
- Volledig MINI minded!
Bericht
Thanks! Lijkt er op dat ze bij Groovy een meetfoutje hebben gemaakt, want 26,5 zou bij mij ook moeten passen...

- RemcoMINI
- Volledig MINI minded!
Bericht
...en toen was er licht! 

- Moonwell
- Mod virus alert!
- Contacteer:
- Moonwell
- Mod virus alert!
- Contacteer:
Bericht
Thnx! Even op onderzoek uit of ik 1 of 2 setjes nodig heb. Heb er nooit op gelet lolRemcoMINI schreef:Thanks! Ik heb ze hier vandaan: Klik. Prima kwaliteit en heel makkelijk zelf te plaatsen.Moonwell schreef:Gaaf hoor!! Ook maar eens voor kijken
- RemcoMINI
- Volledig MINI minded!
Bericht
Tja, je hebt twee deuren 'te veel'
...dus ik denk dat jij twee setjes nodig hebt.
Ik heb trouwens nog een extra setje voor mijzelf besteld, met 'gewoon' het MINI logo. Kan ik ze een beetje afwisselen. Kun jij ook doen hè, voor en achter verschillend logo/plaatje; vrolijkheid alom!

Ik heb trouwens nog een extra setje voor mijzelf besteld, met 'gewoon' het MINI logo. Kan ik ze een beetje afwisselen. Kun jij ook doen hè, voor en achter verschillend logo/plaatje; vrolijkheid alom!

- Moonwell
- Mod virus alert!
- Contacteer:
- Ronny
- Leerling Mini lid
Bericht
Zo, dat ziet er goed uit. Van het weekend maar even kijken hoe makkelijk dit te demonteren is.
Thx voor de handleiding en de link.
Thx voor de handleiding en de link.
- Peter
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik heb nog 2 setjes liggen met het MINI logo voor de liefhebber!
Mogen weg voor 25 euro. Bel of app maar ff bij interesse 06 - 25044507
Mogen weg voor 25 euro. Bel of app maar ff bij interesse 06 - 25044507
- P5ycH0
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik heb ze ook, maar ze blijven niet lang 'mooi'. Na een jaar ziet t er groen en fuzzy uit... Dus ik beschouw het nu als een soort jaarabbo...
Onze sponsors