Remonvdh schreef:Hele dikke mod! Snap niet dat ze standaard niet allemaal in het zwart geleverdWaar het klokje in een facelift dan trouwens?
Ja niet dus

ik denk dat ze daar in de km teller staan ofzo

Remonvdh schreef:Hele dikke mod! Snap niet dat ze standaard niet allemaal in het zwart geleverdWaar het klokje in een facelift dan trouwens?
Sven schreef:Eigenlijk zien we veels te weinig van deze dikke bak! Helemaal mijn smaak!![]()
![]()
Berry M schreef:Dikke S heb je! Die donkere hemel staat erg goed! Het is maar goed dat die niet standaard gemonteerd worden, want dan heb je niets meer te modden...
Bij een face-lift zit het klokje inderdaad in de km-teller verwerkt. Ik durf het niet met zekerheid te typen, maar meen dat de unit anders is, en 't dus niet te programmeren is.
Verzinnen?:pWimS schreef:Sven schreef:Eigenlijk zien we veels te weinig van deze dikke bak! Helemaal mijn smaak!![]()
![]()
Hehe bedankt Sven![]()
Net nog even het linker achter paneel opnieuw gemonteerd want er zat wat ruimte tussen
Nu ben ik voor mijn gevoel klaar van binnen![]()
Ben er echt super blij mee , nu is even kijken wat ik nog kan verzinnen
DaveDaveke-Orranje schreef:- Schroefset
- Achterste stabilisatiestang
- Voorste draagarmbussen (superlex, whiteline of powerflex)
- JCW shiftlight
- Alcantara pookzakken ipv dash, want dat breekt de rest zo op
Zoiets, om het toch een beetje OEM te houden e.d...
Erjen schreef:Wow die middenspoiler wit staat toch wel erg dik.
Ik zit zelf ook met het euvel of ik 'm wel of niet zwart zou houden. Maar dat wordt spuitenWaar heb je 't laten doen? Want ik heb hier in de buurt een beetje rondgevraagd, maar kom al snel rond de 300 euro :-S
Ik hoop eind volgende week naar Engeland te gaan om onderdelen te gaan halen voor m'n project. Tot dat moment ligt het even stil omdat ik nu even niks kan doen. Ja, ik zou mn achterlichten kunnen ontdoen van chroom, maar weinig zin daar in op het moment. Plus, eerst dat ding maar eens af gaan bouwen, iets meer prioriteit.WimS schreef:DaveDaveke-Orranje schreef:- Schroefset
- Achterste stabilisatiestang
- Voorste draagarmbussen (superlex, whiteline of powerflex)
- JCW shiftlight
- Alcantara pookzakken ipv dash, want dat breekt de rest zo op
Zoiets, om het toch een beetje OEM te houden e.d...![]()
Hahaha ja
nog zat te doen
Maar die JCW shiftlights zijn er toch niet meer ?
Hoe staat het trouwens met je project ik zie geen pics meer ?
Onze sponsors