Mijn F56S JCW - Mini foto's (P46)
- coopers1987
- Volledig MINI minded!
Bericht
Re: Mijn F56S JCW - Modje Deurverlichting p38
Met die classic ben ik naar Engeland geweest in 2008 ;-)
- RemcoMINI
- Volledig MINI minded!
Bericht
@P5ycH0, ben ook erg benieuwd hoe lang ze 'mooi' blijven. Voor een tientje was 't de gok wel waard! Vond de OEM lampjes echt een tikje te duur voor zo'n klein modje. Is nog een setje onderweg, met het MINI logo.

Dat zijn de betere ritjes! Mooi karretje hoor, toen MIN nog mini was...coopers1987 schreef:Met die classic ben ik naar Engeland geweest in 2008 ;-)

"Orange is the happiest color!"

- RemcoMINI
- Volledig MINI minded!
Bericht
Vanmorgen bericht gehad dat de zonneschermen in goede orde zijn aangekomen in Maleisië en zojuist al een mailtje van Paypal dat het geld is teruggestort én ook de verzendkosten die ik heb gemaakt om ze terug te sturen (25 euro), al met al erg netjes afgehandeld... dikke duim voor Groovy!Niekcarfreak schreef:[...]
Hopelijk niet teveel gedoe met de verkoper om je geld terug te krijgen.

- RemcoMINI
- Volledig MINI minded!
Bericht
Eerlijk gezegd heb ik daar niet om gevraagd Niek. Ze gaan nog wel uitzoeken wat er fout is gegaan en dat ga ik nog horen, want deze schermen zaten wel in de 'juiste' F56 verpakking zoals je op de foto's hebt kunnen zien. Zij begrijpen dus ook niet zo goed waar het mis is gegaan. Ik vermoed bij de fabriek. Die fabriek maakt schermen voor héél veel automobielen, zal wel sprake zijn van een ongewild wisseltruukje met een ander scherm. Knap vervelend voor de leverancier, maar het komt vast goed met ze.
Ik heb overigens ook geen zin om weer een paar weken te wachten om vervolgens als het weer niet okay is, ze weer te moeten terugsturen etc. etc. gaat zo maar 6 weken overheen.
Ben al bij een folieboer in de buurt langs geweest, 'tinten' kost ongeveer hetzelfde. Moet eerst nog even bij de garage nieuwe SCM stickers halen, want de huidige moeten van de ruiten af voor een mooi resultaat ...en ja, ik weet het, die stickers zijn eigenlijk onzin maar ik maak mijzelf wijs dat het toch nog een beetje 'afschrikt' dus die plak ik er gewoon weer op als de folie geplaatst is.
Ik heb overigens ook geen zin om weer een paar weken te wachten om vervolgens als het weer niet okay is, ze weer te moeten terugsturen etc. etc. gaat zo maar 6 weken overheen.
Ben al bij een folieboer in de buurt langs geweest, 'tinten' kost ongeveer hetzelfde. Moet eerst nog even bij de garage nieuwe SCM stickers halen, want de huidige moeten van de ruiten af voor een mooi resultaat ...en ja, ik weet het, die stickers zijn eigenlijk onzin maar ik maak mijzelf wijs dat het toch nog een beetje 'afschrikt' dus die plak ik er gewoon weer op als de folie geplaatst is.

- Eenmeissie
- One wheel wonder
- Contacteer:
Bericht
Oh wat jammer dat ze niet passen!
Je kan idd altijd de schermen die ik heb gekocht proberen .
R56 one Pepperwhite 2013-2015
F56 cooper Pepperwhite/Green 2015-2019
F56 cooper Pepperwhite/Green 2015-2019
- RemcoMINI
- Volledig MINI minded!
Bericht
...nou ja, ik moet toch nog een keer terug voor de deurrubbers. Ondertussen heb ik mijn zomersetje er weer onder; staat hem toch een beetje beter, zwarte velgen!

Ook meteen de zomercheck laten doen, eerder uitte ik mijn zorgen over het olieverbruik. Ze hebben 3/4 liter bijgevuld, na iets meer dan 10dkm (met de nieuwe motor). Verder weinig bijzonderheden.
Kan weer fris de zomer in!
Sjips, ik wist dat ik iets vergeten was!Eenmeissie schreef:Oh wat jammer dat ze niet passen!

Ook meteen de zomercheck laten doen, eerder uitte ik mijn zorgen over het olieverbruik. Ze hebben 3/4 liter bijgevuld, na iets meer dan 10dkm (met de nieuwe motor). Verder weinig bijzonderheden.

- Moonwell
- Mod virus alert!
- Contacteer:
Bericht
oh ik zal t olieverbruik dan ook maar eens nakijken!
Staat m weer goed!RemcoMINI schreef:Sjips, ik wist dat ik iets vergeten was!Eenmeissie schreef:Oh wat jammer dat ze niet passen!
Je kan idd altijd de schermen die ik heb gekocht proberen ....nou ja, ik moet toch nog een keer terug voor de deurrubbers. Ondertussen heb ik mijn zomersetje er weer onder; staat hem toch een beetje beter, zwarte velgen!
![]()

- Ivo
- Volledig MINI minded!
Bericht
Blijft een heerlijke combi, Volcanic Orange met zwart! 

- RemcoMINI
- Volledig MINI minded!
Bericht
Mijn F56S JCW - The Happiest Color!
Vanmiddag even een paar goeie foto's gemaakt met de (zwarte) zomerwielen...

- RemcoMINI
- Volledig MINI minded!
Bericht
Re: Mijn F56S JCW - The Happiest Color!
Vandaag maar weer eens een bezoekje gebracht aan Jan de Jong, inmiddels Van Poelgeest in Hilversum... bij koude start had ik een enorme 'ratel' alsof er ergens iets los lag in de auto, maar dat was niet het geval. Na een kilometer rijden was de 'ratel' verdwenen. De flens van de sportuitlaat was losgekomen waardoor de uitlaat tegen de beugel aan 'tikte' bij motorspeling, wat het geval blijkt bij een koude start. Gelukkig was de uitlaat niet helemaal losgekomen want dan had het zo maar kunnen zijn dat een achterligger niet blij met me zou zijn.
Maandag mag ik weer terugkomen, de deurrubbers vervangen en lakschade op de deurposten herstellen en stickertjes plakken (garantieklusje...).
Beleef echt énorm veel plezier aan mijn MINI, maar het aantal uren dat 'ie al in de garage is geweest om alle 'kinderziektes' er uit te halen en issues op te lossen... WOW! Dat heb ik niet eerder meegemaakt bij andere auto's.
Maandag mag ik weer terugkomen, de deurrubbers vervangen en lakschade op de deurposten herstellen en stickertjes plakken (garantieklusje...).
Beleef echt énorm veel plezier aan mijn MINI, maar het aantal uren dat 'ie al in de garage is geweest om alle 'kinderziektes' er uit te halen en issues op te lossen... WOW! Dat heb ik niet eerder meegemaakt bij andere auto's.

- RemcoMINI
- Volledig MINI minded!
Bericht
Mijn karretje staat inmiddels bij Van Poelgeest (Jan de Jong) voor het vervangen van de rubbers en lakherstel. De situatie 'voor':

Ondertussen mag ik me vermaken met deze maxi...

Lekker veel ruimte, héle fraaie uitvoering maar behoorlijk andere rijeigenschappen dan van een 'hatch'. Deze voelt voor mij meer als een normale middenklasser, ik mis mijn eigen MINI nu al!

Ondertussen mag ik me vermaken met deze maxi...

Lekker veel ruimte, héle fraaie uitvoering maar behoorlijk andere rijeigenschappen dan van een 'hatch'. Deze voelt voor mij meer als een normale middenklasser, ik mis mijn eigen MINI nu al!

- Moonwell
- Mod virus alert!
- Contacteer:
Bericht
Stom van ze! Door de sticker zie je de beschadigingen extra goed zelfs. Succes maar weer!RemcoMINI schreef:Deurrubbers zijn vervangen voor de 'nieuwe' versie.
Het lakherstel is niet helemaal goed gegaan: Klik... en dus binnenkort wéér naar de garage!#zucht