GregBem schreef:Thx Mario... Twas idd een leuke dag gisteren!![]()
Het weer was wel even het tegenovergestelde dan wat we zaterdag gehad hebben gelukkig... lol...
idd, het weer erg in Belgie hè..
kom één van de dagen nog is binnen hè Greg..

Gr.M
Deed je dat dan al?Fred schreef:Dan kan ik u niemeer voorblijven ofwa ...
dus als uw motor in de soep draait gaat ZIP u een nieuwe motor geven?GregBem schreef:ZIP neemt de garantie over! En je kan het altijd laten verwijderen zonder het te kunnen traceren blijkbaar...![]()
Als het via ons gaat dan geven ze geen garantie... Dus ik stuur de klanten wel gewoon door, ik hou mijn handen proper... Dus als je gaat dan zeg je maar dat je via mij komt... lol...![]()
Ik ga ff volgende week iets leuk uitwerken om zo iets 'extra' te voorzien voor zij die het ook willen doen!
We zijn hier volop aan't schilderen enzo... van zodra alles af is, en de voorraad is aangevuld doe ik een meetje :dBlont-007 schreef:ennuh wanneer kunnen we komen shoppuh!???
als de motor in de soep draait dan zetten ze gratis de originele software er terug op en dan ga je pas naar de garageWilliam Blake schreef:dus als uw motor in de soep draait gaat ZIP u een nieuwe motor geven?GregBem schreef:ZIP neemt de garantie over! En je kan het altijd laten verwijderen zonder het te kunnen traceren blijkbaar...![]()
Als het via ons gaat dan geven ze geen garantie... Dus ik stuur de klanten wel gewoon door, ik hou mijn handen proper... Dus als je gaat dan zeg je maar dat je via mij komt... lol...![]()
Ik ga ff volgende week iets leuk uitwerken om zo iets 'extra' te voorzien voor zij die het ook willen doen!
geloof er niet te veel van..
daar ben je toch niks mee? ze zullen zien dat daar aan gefoefeld is he.. er zit namelijk een flashcounter in elke ECU die meet hoeveel de waarden veranderd zijn.smetje schreef:als de motor in de soep draait dan zetten ze gratis de originele software er terug op en dan ga je pas naar de garageWilliam Blake schreef:dus als uw motor in de soep draait gaat ZIP u een nieuwe motor geven?GregBem schreef:ZIP neemt de garantie over! En je kan het altijd laten verwijderen zonder het te kunnen traceren blijkbaar...![]()
geloof er niet te veel van..
Onze sponsors