ja verlichte instaplijsten coooooooooool.............DL?????Zou wel mooi staan in het zwart...
gr, PC
2ndmale version of Jurgen: VERKOCHT!!!!
- Pretty Cooper
- Bling-Bling Queen
Bericht
daarom juist, doen dus.....
gr, PC

-The MINI is simply too beautiful to be true-
Jurgen schreef:Oh ja DL natuurlijkPretty Cooper schreef:ja verlichte instaplijsten coooooooooool.............DL?????Zou wel mooi staan in het zwart...
gr, PCMSS terug 4 (ik heb het nog niet gezien op een R55 eigelijk
)
daarom juist, doen dus.....

gr, PC

-The MINI is simply too beautiful to be true-
- Born2Drive
- Leerling Mini lid
Bericht
Oh dear, wie stuurt er snel een ladinkje valium naar Erps-Kwerps
Sterkte met de laatste loodjes, die wegen -weet ik uit ervaring - toch altijd weer het zwaarst

Sterkte met de laatste loodjes, die wegen -weet ik uit ervaring - toch altijd weer het zwaarst

- Jurgen
- Pralinekes-Boy & km-vreter
Bericht
Oei, das minder, ik heb er wel een testrit mee gemaakt dus daar heb ik niets aan gemerkt, maar hebben ze dat niet gezegd dan? Want anders kan je altijd MINI België daarvoor contacteren, (als het een MINI next is). Want de garage is verplicht van alle storingen te melden/op te lossen en deuken en al die dingen weg te werken te vervangen.
Om met de woorden van de garage te zeggen, elke MINI next dat hier buiten gaat moet van BMW buiten gaan als een nieuwe wagen, gewoon met een paar getallen op zijn teller
.
Om met de woorden van de garage te zeggen, elke MINI next dat hier buiten gaat moet van BMW buiten gaan als een nieuwe wagen, gewoon met een paar getallen op zijn teller

Onze sponsors