Pointman's R53 Works New mods and pics P 11
- ginoceros
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- StefanCS
- Bijna verslaafd
Bericht
Heb er pas 2 rondjes ring mee gereden en toen hielden ze zich goed, maar toen zaten de remmen er ook net 48 uur op.
En ik rij met orginele schijven en blokken. Als je nog voor gegroefde schijven + ferodo blokken gaat zal het nog beter zijn.
Toch een stuk beter dan de orginele. Ik heb ook stalen remleidingen en het remt nu met veel meer gevoel. Met orginele remmen moest ik het pedaal erg ver intrappen.pointman schreef:StefanCS schreef:Mooi hoor.
Nog ff langs beek om het management optimaal aan te passen (van 200 naar 218pk)
Ik zal hem als ik de mogelijkheid een X heb eens op de rollerbank zetten om te kijken of JCW de opgegeven 210 pk met deze kit haalt. Hoe bevallen de JCW remmen je ?
Heb er pas 2 rondjes ring mee gereden en toen hielden ze zich goed, maar toen zaten de remmen er ook net 48 uur op.

En ik rij met orginele schijven en blokken. Als je nog voor gegroefde schijven + ferodo blokken gaat zal het nog beter zijn.
- pointman
- Mod virus alert!
Bericht
Volgende week worden ze gemonteerd en ga ik het verschil wel merken, zal wel een verbetering zijn in combi met de nieuwe dempers en veren.StefanCS schreef:Toch een stuk beter dan de orginele. Ik heb ook stalen remleidingen en het remt nu met veel meer gevoel. Met orginele remmen moest ik het pedaal erg ver intrappen.pointman schreef:StefanCS schreef:Mooi hoor.
Nog ff langs beek om het management optimaal aan te passen (van 200 naar 218pk)
Ik zal hem als ik de mogelijkheid een X heb eens op de rollerbank zetten om te kijken of JCW de opgegeven 210 pk met deze kit haalt. Hoe bevallen de JCW remmen je ?
- pointman
- Mod virus alert!
Bericht
Oh ja, wat kosten die dingen voor het helemaal uit de hand loopt
Oke, haal ik ze bij de dealer of ergens anders ?kwiebje schreef:Heb zelf ook stalen remleidingen en is echt een goede verbetering. Je zult merken dat hij harder en steviger remt. Goede mod die zijn geld waard is.
Oh ja, wat kosten die dingen voor het helemaal uit de hand loopt

- Meani
- Be Mini
- Contacteer:
Bericht
Marc,
122 euro bij Beek.
http://www.beekautoracing.nl/index.php? ... &Itemid=52
Nog bedankt voor de banden enne...........je maakt er een hele dikke mini van!!! Ik vond hem er echt goed uitzien.
Ga zo door
122 euro bij Beek.
Nog bedankt voor de banden enne...........je maakt er een hele dikke mini van!!! Ik vond hem er echt goed uitzien.
Ga zo door

215PK, GRS Intercooler, 15% Alta compressor pulley, 102% Alta krukas pulley, M7 CAI, M7 Strut, M7 OCC, Beek tuning, BBK AP-racing, 18"Rota Subzero, KW V2, Milltek + Bastuck

- kwiebje
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik heb ze bij www.biesheuvel.nl gekocht. Waren iets van 110 euro exclusief het laten monteren met 5.1 remvloeistof.
Beek heeft ze ook. Wel moet je even goed kijken dat je de juiste banjo's er bij geleverd krijgt want anders gaat het niet passen.
Beek heeft ze ook. Wel moet je even goed kijken dat je de juiste banjo's er bij geleverd krijgt want anders gaat het niet passen.
- pointman
- Mod virus alert!
Bericht
Thx Pieter en Kwiebje, ik laat ze straks gelijk door Beek ook monteren als ze het vermogen nog verder gaan opschroeven !Meani schreef:Marc,
122 euro bij Beek.
Ga zo door
- Ragnar
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Onze sponsors