Volgende de GPS van mijn Samsung I8910 is 50km/h op de teller 44 echte km/h en 120km/h op de teller is 113km/h.Berthil schreef:40 hoog rijdt dan wel een stukje comfortabeler en vult de wielkast wat beter maar ik heb nu wel een behoorlijke tellerafwijking. 42 km/h op de teller is 50 op de GPS. Gevaarlijk
In mij Gallery staan foto's van de R95 met 40 band maar misschien te klein om te vergelijken. Nu is het donker, als het nodig is maak ik morgen wel een foto van velg en band.
De MINI van Rein en Renate (update modlist P28.)
- Peter
- Volledig MINI minded!
Bericht
- MiniBeardie XL
- Volledig MINI minded!
- Door
- Volledig MINI minded!
Bericht
Oei
Uhm ff een onnozele vraag: Welke moet je geloven je teller of je GPS? ... heb geen zin in fan-mail van vadertje staat.
Ik wilde hiervoor al naar de garage gaan .... niet zo fijn als je veel op de weg zit richting randstad ...
peter schreef:Volgende de GPS van mijn Samsung I8910 is 50km/h op de teller 44 echte km/h en 120km/h op de teller is 113km/h.Berthil schreef:40 hoog rijdt dan wel een stukje comfortabeler en vult de wielkast wat beter maar ik heb nu wel een behoorlijke tellerafwijking. 42 km/h op de teller is 50 op de GPS. Gevaarlijk
In mij Gallery staan foto's van de R95 met 40 band maar misschien te klein om te vergelijken. Nu is het donker, als het nodig is maak ik morgen wel een foto van velg en band.

Uhm ff een onnozele vraag: Welke moet je geloven je teller of je GPS? ... heb geen zin in fan-mail van vadertje staat.
Ik wilde hiervoor al naar de garage gaan .... niet zo fijn als je veel op de weg zit richting randstad ...

Onze sponsors