Peter's Cooper S...laatste keer..:-(
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
@ speedy, je hebt gelijk...kunnen nog steeds een paar vingers tussen
Ik heb waarschijnlijk een deal met 18" ....
Die eerst even passen en wellicht nog wachten (zoals Fred zegt) op het inzakken van de veren...
Wat is jullie ervaring met een schroefset? Wordt dat veel harder dan de 30 mm verlaging? Dit er vanuit gaande dat die schroefset dus echt "op" de band komt te liggen
Ik heb waarschijnlijk een deal met 18" ....
Die eerst even passen en wellicht nog wachten (zoals Fred zegt) op het inzakken van de veren...
Wat is jullie ervaring met een schroefset? Wordt dat veel harder dan de 30 mm verlaging? Dit er vanuit gaande dat die schroefset dus echt "op" de band komt te liggen
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Inmiddels de volgende wensen nog bedacht (damn, jullie hebben gelijk dat dit een leuke hobby is maar ook blijft
)
- Schroefset (afhankelijk van de ruimte na 18")
- Turbo hitteschild (tegen vervormen hood scoop)
- Big brake kit
enz enz enz..

- Schroefset (afhankelijk van de ruimte na 18")
- Turbo hitteschild (tegen vervormen hood scoop)
- Big brake kit
enz enz enz..

- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Net een lapje en beetje water over de coopert gegooid...kan die er weer een paar dagen tegen...

- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
ja lekker
ik heb de auto pas drie dagen
Sloffen wordt aan gewerkt...
Embleem wil ik ook graag af, maar ben bang op de lak te beschadigen...fohn erop?
Wat bedoel je met kenteken sticker?
En heeft dit mooie forum geen kentekenhouders
?
Ik las ook ergens dat er voor de mini zonneschermpjes zijn die precies in de raamomlijsting passen? En zo voor een " tint"' zorgen?
En ik zag bij Beek ook lekkere dikke uitlaten...
Weet iemand nog een mooie opdracht met een mooi uurtarief?

Sloffen wordt aan gewerkt...
Embleem wil ik ook graag af, maar ben bang op de lak te beschadigen...fohn erop?
Wat bedoel je met kenteken sticker?
En heeft dit mooie forum geen kentekenhouders

Ik las ook ergens dat er voor de mini zonneschermpjes zijn die precies in de raamomlijsting passen? En zo voor een " tint"' zorgen?
En ik zag bij Beek ook lekkere dikke uitlaten...
Weet iemand nog een mooie opdracht met een mooi uurtarief?

- GreyCooperS
- Forum Junky
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Thanx Sven,
Ik kan je melden dat ik met de 7 niet zoveel plezier heb gehad als met de mini...ben vandaag al 6 x met een smoes een stukje gaan rijden
Ik kan je melden dat ik met de 7 niet zoveel plezier heb gehad als met de mini...ben vandaag al 6 x met een smoes een stukje gaan rijden

- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
na het
voel ik me
en het mooiste...mn meisje denkt erover om haar alfa 147 in te ruilen op een mini of mini cooper...wit met zwart dak
She's hooked too...
Misschien over een tijdje 2 cooperts op de parking...

en het mooiste...mn meisje denkt erover om haar alfa 147 in te ruilen op een mini of mini cooper...wit met zwart dak

Misschien over een tijdje 2 cooperts op de parking...
Onze sponsors