Black Cooper --- Remklauwen rood of geel?
- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!
- astegerman
- 4 op een rij!
Bericht
Onderaan de vorige pagina zie je een afbeelding hoe ze zijn geworden, is een afbeelding die de spuiter mij heeft gestuurd. Origineel zijn het MAK velgen, maar ik kan je niet vertellen welk type. Ze zijn 17 inch, verdere specificaties heb ik er ook niet van
british racing green classic mini & mini cooper 2005 met aerokit
- astegerman
- 4 op een rij!
Bericht
Ik heb stickers nodig, maar misschien dat ik ze wel uit Taiwan bestel, de centercaps van mini passen namelijk niet in deze velgen
- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!
- astegerman
- 4 op een rij!
Bericht
De mini heeft het fantastisch gedaan afgelopen zomer in Spanje

Heerlijk enkele bergwegen met haarspeldbochten gereden

Heerlijk enkele bergwegen met haarspeldbochten gereden

- GreyCooperS
- Forum Junky
- astegerman
- 4 op een rij!
Bericht
was idd een topvakantie, twee weken in Spanje gezeten, mooie wegen gereden en in totaal zo'n 4000 km op de klok erbij gezet 

- astegerman
- 4 op een rij!
Bericht
Kuch, wat is het hier stoffig, forum elke dag gevolgd, maar hier niks gedaan maar weer eens een update dus,
Afgelopen zaterdag de wielenwissel weer gedaan, verlangde zo naar de BBS'jes

Ondertussen ook verstralers gemonteerd. Had ook al lange tijd angel eye stadslichten thuis liggen, in china led ringen besteld en lekker geknutseld. Nu dus prachtig stadskicht in de MINI
Afgelopen zaterdag de wielenwissel weer gedaan, verlangde zo naar de BBS'jes

Ondertussen ook verstralers gemonteerd. Had ook al lange tijd angel eye stadslichten thuis liggen, in china led ringen besteld en lekker geknutseld. Nu dus prachtig stadskicht in de MINI

- astegerman
- 4 op een rij!
Bericht
Zo hier moet het stof maar eens afgeblazen worden,
Afgelopen maanden druk geweest met de classic, zodat die de weg weer op kon

Heerlijk dat die weer rijdend is, al weer veel plezier aan beleefd
De daily doet het trouwens nog altijd perfect en wordt goed onderhouden, poetsen, wassen, etc....

Tevens weer begonnen met een nieuw project, winterwielen opknappen, zijn origineel mg velgen, maar past perfect!

Afgelopen maanden druk geweest met de classic, zodat die de weg weer op kon

Heerlijk dat die weer rijdend is, al weer veel plezier aan beleefd
De daily doet het trouwens nog altijd perfect en wordt goed onderhouden, poetsen, wassen, etc....

Tevens weer begonnen met een nieuw project, winterwielen opknappen, zijn origineel mg velgen, maar past perfect!

- Raj
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- astegerman
- 4 op een rij!
Bericht
Het is een iphone pic, maar hebben allemaal stoeprandschade en dienen opnieuw gespoten te worden, maar het model velg staat goed onder de mini. Ik twijfel alleen nog of ik ze wit wil of grijs, ideeen zijn welkom
- Raj
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Grijs
astegerman schreef:Het is een iphone pic, maar hebben allemaal stoeprandschade en dienen opnieuw gespoten te worden, maar het model velg staat goed onder de mini. Ik twijfel alleen nog of ik ze wit wil of grijs, ideeen zijn welkom
Grijs

- astegerman
- 4 op een rij!
Bericht
Jij kan het natuurlijk weten Raj, maar wat zegt de rest? Winterwielen WIT of GRIJS?Raj schreef:astegerman schreef:Het is een iphone pic, maar hebben allemaal stoeprandschade en dienen opnieuw gespoten te worden, maar het model velg staat goed onder de mini. Ik twijfel alleen nog of ik ze wit wil of grijs, ideeen zijn welkom
Grijs