Mart's R56 Cooper D LiB - JCW aeropakket / wielen terug!
- GreyCooperS
- Forum Junky
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
heel scherp, Peter.

Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- Sicco
- Bijna verslaafd
Bericht
En zo hoort een Mini er uit te zien. Heel gaaf. Leuke sleutelplaats ook om die wielen er onder te zetten, zo lekker warm en beschut en goed verlicht... ahum. Maar nogmaals, het resultaat mag er zeker zijn!
Groetjes van Sicco.
Groetjes van Sicco.
Ik heb niet de grootste, maar zeker ook niet de kleinste, echter wel degelijk de fijnste!!! auto
- GreyCooperS
- Forum Junky
- cooper ton
- Nieuw Lid
- wall-e
- Volledig MINI minded!
Bericht

R53 Chili, Koni FSD coils, Eibach Springs, Milltek catback, 15% cravenspeed pully, BAR software custom, GRS intercooler, Full Aero, Zimmerman disks, Green Stuff pads, JCW Sparks, DaveF CAI, nice and shiny metal pedals,
haha, ziet er iddgoed uit bij daglicht...zal zsm de foto's van het monteren even posten 

R53 Chili, Koni FSD coils, Eibach Springs, Milltek catback, 15% cravenspeed pully, BAR software custom, GRS intercooler, Full Aero, Zimmerman disks, Green Stuff pads, JCW Sparks, DaveF CAI, nice and shiny metal pedals,
- GreyCooperS
- Forum Junky
- Kees en Annet
- Racende reporter
Bericht
he mooie velgen hoor.
Wanneer heb je die er onder gezet
Zonder dollen staat 'm heel goed.
Maar ik durf het bijna niet te zeggen, hij moet wel effe naar ..................................
Annet
Wanneer heb je die er onder gezet

Zonder dollen staat 'm heel goed.
Maar ik durf het bijna niet te zeggen, hij moet wel effe naar ..................................

Annet

- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
dikke wielen man. Maar je hebt nu wel dringend een schroefset nodig.... 

MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

- Samsara
- Mod virus alert!
Bericht
@ allen,
Bedankt voor de lovende woorden. Staat inderdaad er goed. Ben spastisch voorzichtig aan het rijden geweest vandaag hahaha.... Ruime bochtjes, langzamer door 'chicanes' heen
. Goed,... zal de nieuwigheid wel zijn
Normaal waren mijn auto's ongeveer van dezelfde waarde als deze set wielen... dus dan weet je hoe het voor me voelt...lol
Annet, je mag best zeggen dat hij naar benden moet hoor
Ik weet dat jij (en de rest van de forummers voor bijna 100%) dat vindt. Ik moet maar eens een keer kijken wat zo'n schroefset doet die ook hardheid laat instellen... en dan zien wat de softe stand voor 'comfort' overlaat.
Ik heb echter geen haast. Die 'binnen twee weken' Marcel
, die redt ik sowiezo niet, want ik was eigenlijk al aan de 'arme' kant voordat ik besloot de R109 set toch maar aan te schaffen. Bovendien is het leuker soms tegen verwachtingen in te gaan.
Puur visueel gezien ben ik het wel met iedereen eens overigens. Hij mag best een stukje lager voor het mooi... Wil alleen mijn comfort niet zomaar verliezen... vergt dus even wat aftasten en proberen (dus uitnodigingen graag
) Weet van Mushrop dat ik welkom ben om (op een meet ofozo) in de zijne te rijden (was jij toch mush?)
Volgende wat ik ga doen is waarschijnlijk de scutles. Wordt helemaal chagerijnig van deze standaard, droevige, veel te lompe kunststof hokken. Weet dat de alternatieven ook van kunststof zijn, maar bij deze ligt het er zo dik bovenop. Zit er uit als een onderdeel van een amerikaanse barbeque, niet van een MINI
Bedankt voor de lovende woorden. Staat inderdaad er goed. Ben spastisch voorzichtig aan het rijden geweest vandaag hahaha.... Ruime bochtjes, langzamer door 'chicanes' heen

Annet, je mag best zeggen dat hij naar benden moet hoor

Ik heb echter geen haast. Die 'binnen twee weken' Marcel

Puur visueel gezien ben ik het wel met iedereen eens overigens. Hij mag best een stukje lager voor het mooi... Wil alleen mijn comfort niet zomaar verliezen... vergt dus even wat aftasten en proberen (dus uitnodigingen graag

Volgende wat ik ga doen is waarschijnlijk de scutles. Wordt helemaal chagerijnig van deze standaard, droevige, veel te lompe kunststof hokken. Weet dat de alternatieven ook van kunststof zijn, maar bij deze ligt het er zo dik bovenop. Zit er uit als een onderdeel van een amerikaanse barbeque, niet van een MINI

- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
klopt helemaal Mart, je mag gerust eens (mee)rijden. Ben je volgende week ook bij de Tukkertocht?
Mocht je je standaard scuttles wegdoen dan wil ik die graag!
Mocht je je standaard scuttles wegdoen dan wil ik die graag!
MINI Dubman '07 PureSilver

Onze sponsors